رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 10 تیر 1400 - 20:03
  • کد خبر : ۱۰۷۵۸
  • چاپ خبر : ارتقاء جایگاه پاراتکواندوکاران در جدیدترین رنکینگ با محاسبه امتیازات رقابت‌های آسیایی
با اعلام فدراسیون جهانی تکواندو صورت گرفت؛

ارتقاء جایگاه پاراتکواندوکاران در جدیدترین رنکینگ با محاسبه امتیازات رقابت‌های آسیایی

فدراسیون جهانی تکواندو رنکینگ المپیکی هوگوپوشان در ماه ژوئن را اعلام کرد. به گزارش یاریزان؛ فدراسیون جهانی تکواندو با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری رقابت ها، از 20 مردادماه 1399 (10 آگوست 2020) اعلام کرد امتیازات رنکینگ از ژانویه تا دسامبر 2020 ثابت مانده و هیچ امتیازی از ورزشکاران کسر نمی شود که حالا و با برگزاری رویدادهای بین المللی دارای امتیاز، احتساب امتیازات رنکینگ آغاز شده است. با اعلام WT از ماه مارس تا جولای 2021 هیچ کسر امتیازی برای رویدادهای برگزار شده در سال های 2020 و 2021 انجام نمی شود. در رده‌بندی جدید اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی، آرمین هادی‌پور نماینده وزن 58- کیلوگرم کشورمان با 298/44 امتیاز در رده ششم قرار گرفت؛ حسین لطفی دیگر تکواندوکار کشورمان در این وزن با 56/50 امتیاز رده هفتاد و یکم را به خود اختصاص داد.

فدراسیون جهانی تکواندو، رنکینگ ماه “جولای” پاراتکواندوکاران را اعلام کرد که در این رنکینگ امتیازات رقابت‌های آسیایی محاسبه شده است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

فدراسیون جهانی تکواندو، رنکینگ ماه “جولای” پاراتکواندوکاران را اعلام کرد که در این رنکینگ امتیازات رقابت‌های آسیایی محاسبه شده است.

به گزارش یاریزان و با اعلام فدراسیون تکواندو، فدراسیون جهانی، رنکینگ پاراتکواندوکاران در ماه جولای را اعلام کرد.

 

------------------------------------

“فاطمه دودانگه” در وزن ۴۹- کیلوگرم (K44) با ۱۴/۶۴ امتیاز رده بیست و دوم را به خود اختصاص داده است؛ “رایحه شهاب” در وزن ۵۸- کیلوگرم (K44) با کسب مدال برنز آسیا و ۱۴/۴۰ امتیاز در رده نوزدهم قرار گرفته و “مهتاب نبوی” با ۱۲۲/۵۰ امتیاز همچنان در رده نخست وزن ۵۸- کیلوگرم (K41) قرار دارد.

“سعید صادقیان‌پور” در وزن ۶۱- کیلوگرم (K42 ) با کسب مدال طلا آسیا و ۲۳۳/۵۰ امتیاز به رده اول صعود کرد. “سجاد جوانبخت” در این وزن و کلاس ۴۴ با ۴۷/۳۴ امتیاز در رده سیزدهم جای گرفته است.

“محمدرضا شعبانی” در وزن ۷۵- کیلوگرم (K42) با کسب ۷۹/۹۳ امتیاز رده چهارم را به خود اختصاص داده است و “مهدی کردلو” دیگر نماینده این وزن با ۸/۸۲ امتیاز در رده هفدهم قرار دارد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

“احمد نریمانی” هوگوپوش وزن ۷۵+ کیلوگرم (K42) با ۱۷۶/۳۰ امتیاز صدرنشینی خود را حفظ کرد. “مهدی بهرامی آذر” در وزن ۷۵+ کیلوگرم (K43) با تصاحب مدال برنز و ۱۱۰/۹۰ امتیاز به جایگاه دومی خود تداوم بخشید.

“مهدی پوررهنما” در وزن ۷۵- کیلوگرم (K44) با کسب مدال طلا آسیا و ۲۲۱/۸۴ امتیاز به رده دوم راه پیدا کرد. “محمود جعفرزاده” نیز با ۴۷/۷۹ امتیاز در رده پانزدهم جای گرفته است. “علیرضا بخت” در این وزن در رده پنجاهم قرار دارد.

“اصغر عزیزی” پاراتکواندوکار وزن ۷۵+ کیلوگرم (۴۴ K) با تصاحب مدال طلا آسیا و ۱۸۱/۱۸ امتیاز به جایگاه دوم جدول رده‌بندی صعود کرد. “حامد حق‌شناس” دیگر نماینده کشورمان در این وزن با کسب مدال نقره آسیا ۶۴/۳۸ امتیاز رده سیزدهم را به خود اختصاص داد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی