رفتن به بالا
  • جمعه - 9 تیر 1396 - 01:19
  • کد خبر : ۲۳۸۷
  • چاپ خبر : اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل ۲۵ پروژه ورزشی قبل از سفر وزیر ورزش به آذربایجان غربی
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی؛

اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل ۲۵ پروژه ورزشی قبل از سفر وزیر ورزش به آذربایجان غربی

  در دومین جلسه توزیع اعتبارات پروژه های ورزشی و امور جوانان استان آذربایجان غربی مشخص شد ۳۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملّی به پروژه های ملّی و استانی تربیت بدنی و تکمیل و تجهیز طرح های نیمه تمام ورزشی تخصیص یافته است.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ مدیرکل ورزش و امور جوانان آذربایجان غربی نیز در جلسه […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در دومین جلسه توزیع اعتبارات پروژه های ورزشی و امور جوانان استان آذربایجان غربی مشخص شد ۳۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملّی به پروژه های ملّی و استانی تربیت بدنی و تکمیل و تجهیز طرح های نیمه تمام ورزشی تخصیص یافته است.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ مدیرکل ورزش و امور جوانان آذربایجان غربی نیز در جلسه توزیع اعتبارات پروژه های ورزشی و امور جوانان این استان اظهار داشت: ۵۷ پروژه نیمه تمام ورزشی در استان که با اختصاص این اعتبارات ۲۵ پروژه تکمیل و به بهره برداری می رسند.

عبدالله چمن گلی همچنین خاطرنشان کرد؛ سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان دولت یازدهم، تیرماه برای افتتاح تعدادی از پروژه های ورزشی به استان سفر خواهند کرد.

همچنین تقی کهوریان در ادامه این جلسه گفت: توزیع اعتبارات براساس اولویت بندی پروژه ها، پیشرفت فیزیکی پروژه ها و توجه به مناطق کم برخوردار در دستور کار قرار دارد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی با تاکید بر توزیع عادلانه منابع افزود: دسترسی جوانان به اماکن ورزشی و توجه به نیازهای فرهنگی جامعه جوان که از مطالبات جدی مردم است مورد تاکید مسئولان ارشد استانی است و بر همین راستا باید به احداث و تکمیل سالن های ورزشی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و بویژه در مناطق حاشیه نشین شهرهای بزرگ اهتمام شود و بگونه ای که این اماکن در کوتاهترین زمان و حداکثر تا پایان سال مالی جاری مورد بهره برداری قرار گیرند.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: به منظور تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی و پروژه های مرتبط با امور جوانان در استان ۳۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملّی تخصیص یافته است.
ناصر حضرتی پر افزود: ۸۰ درصد این اعتبارات به پروژه های ملّی و استانی تربیت بدنی و تکمیل و تجهیز طرح های نیمه تمام ورزشی در مدارس استان اختصاص می یابد.
وی ادامه داد: ۲۰ درصد باقی مانده نیز به پروژه های مرتبط با جوانان و طرح های جاده تندرستی که توسط سازمان ها و دستگاههای متولّی در حال احداث هستند اختصاص می یابد.

رحمانی مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان عربی نیز خاطرنشان کرد: از ۷۵ سالن ورزشی فعال در مدارس استان ۳۳ سالن ورزشی نیازمند تعمیر و تجهیز امکانات ورزشی است که با اختصاص این اعتبارات با تعویض کفپوش سالن ها و تجهیز وسایل ورزشی فضای پرنشاطی برای دانش آموزان فراهم خواهد شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی