رفتن به بالا
  • یکشنبه - 22 تیر 1399 - 18:10
  • کد خبر : ۷۱۲۷
  • چاپ خبر : احمد احمدی : دوست ندارم پول بیت‌المال حرام شود / با آمادگی کامل به ایران برمی‌گردم

احمد احمدی : دوست ندارم پول بیت‌المال حرام شود / با آمادگی کامل به ایران برمی‌گردم

احمد احمدی قایقران مهابادی از سوی فدراسیون جهانی بادبانی برای حضور در کاپ 2 جهانی دعوت شد.

  احمد احمدی ملی‌پوش بادبانی ایران گفت: تمریناتم مدتی است در اسپانیا شروع شده و تلاش می‌کنیم با آمادگی کامل به ایران برگردم. به گزارش یاریزان؛ احمد احمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در خصوص آغاز تمریناتش در اسپانیا اظهار داشت: بعد از تعطیلی دو ماه و نیمه، تمرینات ما با پروتکل های خاص شروع […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

احمد احمدی ملی‌پوش بادبانی ایران گفت: تمریناتم مدتی است در اسپانیا شروع شده و تلاش می‌کنیم با آمادگی کامل به ایران برگردم.

به گزارش یاریزان؛ احمد احمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در خصوص آغاز تمریناتش در اسپانیا اظهار داشت: بعد از تعطیلی دو ماه و نیمه، تمرینات ما با پروتکل های خاص شروع شد. با توجه به نامه‌ای که من از سوی کمیته ملی المپیک و فدراسیون قایقرانی داشتم این نامه به کمیته ملی المپیک اسپانیا ارسال شد و توانستم در این کشور تمرین کنم.

 

------------------------------------

وی افزود: پروتکل‌های در نظر گرفته شده خاص و سخت است. ما نمی توانستیم شرایطی مانند قبل از دوران کرونا داشته باشیم و تمرین کنیم چرا که احتمال مصدومیت هم بسیار زیاد بود. از ۷ نفر ورزشکاری که تمرین می‌کنیم ۲ نفر مصدوم شدند. بادبانی مانند دیگر رشته های قایقرانی نیست چون با توجه به وزش باد کنترل قایق سخت خواهد بود.

ملی‌پوش بادبانی ایران درباره چگونگی تمرینات در اسپانیا، یادآور شد: دوچرخه زیاد کار می‌کنیم البته خیلی نمی‌توانیم از سالن وزنه استفاده کنیم چرا که باید از دو روز قبل رزرو شود، به همین دلیل با همکاری مربی و سایر ورزشکاران تصمیم گرفتیم تجهیزات و وزنه‌ها را خریداری کنیم. تجهیزات کامل نیست اما مجبوریم این کار را انجام دهیم. تمرین روی آب هم انجام می‌شود اما معمولاً سه چهار ساعت روی دریا هستیم، به خاطر گرمی هوا این تمرینات عصر انجام می‌شود.

ملی پوش قایقرانی کشورمان در خصوص هزینه‌های اردوی اسپانیا خاطرنشان کرد: شرایط کنونی باعث شد ضرر و زیان زیادی ببینیم. من حدود دو ماه و نیم در اسپانیا بودم و نمی‌توانستم برگردم. هنوز هم مرزها باز نیست به همین دلیل فعلا در این کشور هستم چون می خواهم این زمان را جبران کنم. امیدوارم با کمک خانواده و اسپانسر در این شرایط سخت بتوانم در اسپانیا بمانم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی خاطرنشان کرد: در نظر دارم در یکی از معتبرترین مسابقات هم شرکت کنم تا هم آمادگی قبل از دوران کرونا را به دست آورم و هم پول بیت‌المال هم حرام نشود. کسی دوست ندارد در غربت باشد اما یک سری وظایف روی شانه‌های ماست. نمی خواهم از تمرینات دور باشم، به همین دلیل این جا با مدال آوران تمرین می‌کنم تا با آمادگی کامل به ایران برگردم.

احمدی در باره مسابقات کسب سهمیه المپیک عنوان کرد: فکر می‌کنم این مسابقات فروردین ماه سال آینده برگزار شود اما به طور رسمی هنوز چیزی اعلام نکرده‌اند.

ملی‌پوش بادبانی ایران درباره اینکه آیا قرار است در اسپانیا در تورنمتی شرکت کند یا خیر گفت: فعلا خبری نیست. با توجه به افزایش شمار مبتلایان به کرونا در اسپانیا وزارت ورزش این کشور اعلام کرده بود مسابقات رسمی نمی تواند برگزار شود. البته من در نظر دارم در آلمان در یکی از رویدادهای شرکت کنم. با توجه به اینکه محدودیت هایی برای برگزاری این برنامه گذاشته‌اند تعداد ورزشکاران کاهش پیدا کرده و مسابقات برگزار می شود.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه با این شرایط چگونه هزینه های اردوی شما در اسپانیا تامین می‌شود تصریح کرد: هزینه‌های اردوی خارج از کشور از طرف رئیس هیات شهرمان مهاباد تامین می‌شود. همچنین فدراسیون قایقرانی و کمیته ملی المپیک هم به من لطف داشتند که از صالحی امیری و سهرابیان تشکر می کنم. در این شرایط اقتصادی هر دو سازمان را درک می‌کنم، شرایط سخت است از آنها تشکر می‌کنم که با این شرایط باز هم به من کمک می‌کنند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی