رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 8 آبان 1399 - 11:38
  • کد خبر : ۷۹۱۲
  • چاپ خبر : آیین تجلیل از قهرمانان جهانی و آسیایی استان ایلام برگزار شد
شامل رشته های مختلف؛

آیین تجلیل از قهرمانان جهانی و آسیایی استان ایلام برگزار شد

علی شائی با بیان اینکه ۷۵۰ نفر اعم از مربی و موسس باشگاه های سطح استان برای دریافت تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا ثبت نام کرده اند، گفت: مجمع باشگاه دارن استان در راستای حمایت از باشگاه های ورزشی در استان تشکیل می شود.

آیین تجلیل از قهرمانان جهانی و آسیایی استان ایلام با حضور جمعی از مدیران و روسای هیات های ورزشی و قهرمانان ملی برگزار شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

آیین تجلیل از قهرمانان جهانی و آسیایی استان ایلام با حضور جمعی از مدیران و روسای هیات های ورزشی و قهرمانان ملی برگزار شد.

به گزارش یاریزان؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام در این آیین اظهار داشت: ورزشکاران تنها کسانی هستند که در تمامی دنیا پرچم کشور خود را به اهتزار در می‌آورند که باید این کار ارزشمند آنها را ارج نهاد.

 

------------------------------------

وی افزود: این تجلیل شامل هیات‌های وزنه‌برداری، پرورش اندام، دو و میدانی، کونگ‌فو، تیراندازی، هاکی و کاراته است که قرار بود در هفته تربیت بدنی تجلیل شوند اما بدلیل شرایط کرونا به تعویق افتاد.

علی‌شائی یادآور شد: این ورزشکاران موفق به کسب ۴۰۰ مقام کشوری شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: ۲ سهمیه المپیک، ۱۵۵ مدال بین‌المللی و ۶ مدال آسیایی نیز نتیجه تلاش ورزشکاران استان بوده است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی در ادامه خاطر نشان شد : ۱۰ مربی در سطح ملی و ۳۵ داور ایلامی نیز در رشته‌های مختلف در مسابقات کشوری و ملی حضور داشته‌اند.

علی‌شائی تاکید کرد: مسوولان باید با فراهم کردن نشاط اجتماعی و شادابی در جامعه و توسعه امکانات ورزشی، زمینه گسترش روحیه جوانمردی و قهرمانی در جوانان را فراهم کنند.

وی اظهار داشت: قهرمانان باید پس از قهرمانی به پهلوانی برسند و از اخلاق و تجربیات آنها در بدنه وزارت استفاده شود.

عباس خواجه‌اورسجی رییس فدراسیون کبدی بعنوان میهمان ویژه در این آئین حضور داشت.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی