رفتن به بالا
  • یکشنبه - 29 خرداد 1401 - 09:30
  • کد خبر : ۱۲۳۹۱
  • چاپ خبر : آیا داستان استقلال و وریا غفوری به پایان خود می رسد؟

آیا داستان استقلال و وریا غفوری به پایان خود می رسد؟

استقلال در هفته‌های اخیر اوج گرفته است اما حتی در روزهایی که این تیم نتایج خوبی نمی‌گرفت وریا غفوری عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت.

پس از پایان لیگ برتر فوتبال ایران و ورود تیم ها به بازار نقل و انتقالات هنوز تکلیف ادامه همکاری وریا غفوری با استقلال مشخص نشده است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پس از پایان لیگ برتر فوتبال ایران و ورود تیم ها به بازار نقل و انتقالات هنوز تکلیف ادامه همکاری وریا غفوری با استقلال مشخص نشده است.

به گزارش یاریزان و به نقل از فوتبالی، ۱۶ روز بعد از استعفای فرهاد مجیدی از سرمربیگری استقلال نه تنها تکلیف جانشین او مشخص نشده بلکه هنوز قهرمان لیگ برتر به صورت رسمی وارد بازار نقل و انتقالات نشده و هنوز نه وضعیت خریدهای این تیم مشخص است نه کسی می‌داند که تکلیف تمدیدی‌های استقلال چه خواهد شد. در واقع اگر سجاد شهباززاده استوری نمی گذاشت، شاید طرفداران استقلال هنوز فکر می کردند که شهباززاده قرار است سر از پرسپولیس دربیاورد. اتفاقی که درباره سعید صادقی هم در حال افتادن است، هر چند برخی خبرها حاکی از آن است که او به پرسپولیس نزدیک شده است.

 

------------------------------------

باشگاه استقلال و شخص مدیرعامل که در ماجرای قرارداد فرهاد مجیدی، مشخص شد که درباره سال قرارداد مجیدی، با هواداران روراست نبوده و قرارداد یک ساله مجیدی را سه ساله جلوه داده بود، در ماجرای انتخاب سرمربی و تمدیدقرارداد با بازیکنان فعلی تیم و گرفتن بازیکانن جدید، با بی اعتمادی هواداران مواجه شده است.

در هر حال، در روزهای گذشته البته اخباری غیررسمی درباره تماس باشگاه استقلال با برخی بازیکنانش برای تمدید قرارداد منتشر شده بود که یکی از آنها وریا غفوری بود منتهی کاپیتان استقلال این موضوع را تکذیب کرد تا شایعات زیادی درباره سرنوشت وریا در استقلال مطرح شود.

چرا قرارداد وریا تمدید نمی‌شود؟

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

این سوالی است که تقریبا تمام هواداران استقلال، به دنبال پاسخش هستند. در شرایطی که استقلال، فرهاد مجیدی را از دست داده، جدایی وریا غفوری اصلا نمی‌تواند خبر خوبی برای استقلالی‌ها باشد. از دید آبی‌ها، حالا که تکلیف نیمکت استقلال مشخص نیست، آجورلو با تمدید قرارداد کاپیتان تیمش، با یک تیر می‌تواند دو نشان بزند. از یکطرف به هواداران تیمش دلگرمی دهد که کار تمدید قرارداد مهره‌های کلیدی تیم شروع شده و از طرف دیگر، وریا می‌تواند به باشگاه در فصل نقل و انتقالات کمک کند و از ارتباطاتش با همبازیانش برای تمدید قرارداد آنها و حتی جذب چهره‌های مورد نظر استقلال در دیگر تیمها استفاده کند. اما هنوز هیچ تماسی با او گرفته نشده است. اگر استقلال با وریا تمدید نکند، مطمئنا فشار هواداران روی مدیریت افزایش پیدا خواهد کرد.

چراغ سبز غفوری پس از جشن

وریا پیش از این در مصاحبه‌هایش اعلام کرده بود که دوست دارد در استقلال به کارش ادامه دهد و بعید است بخواهد شرط خاصی برای این تیم بگذارد. او حتی پس از جشن قهرمانی هم گفت که انتخاب اول و آخرش استقلال است و در کل غفوری بازیکنی هم نیست که در صورت نیمکت‌نشینی بخواهد حاشیه‌ای برای تیمش ایجاد کند منتهی اگر به هر دلیلی، وریا از استقلال رفتنی شود، آجورلو و همکارانش باید خودشان را برای انتقادهای هواداران استقلال آماده کنند به خصوص که تا این لحظه از باشگاه استقلال، کسی با وریا غفوری تماس نگرفته است. پرسپولیس هر فصل و پس از قهرمانی با سیدجلال حسینی تمدید می کرد تا نشان دهد که کاپیتان تیم چقدر برای باشگاه مهم است و حتی این فصل هم که یحیی تمایلی به بازی کردن او نداشت، ترجیح داد تا او را در کادرفنی جای دهد تا احترام کاپیتان پرافتخار پرسپولیس حفظ شود.

سن و سال ملاک است؟

اگر فرض بگیریم سن و سال کاپیتان استقلال، ملاک مدیران استقلال برای عدم تماس با او محسوب شده، این سوال مطرح شده که چرا این باشگاه سراغ سجاد شهباززاده ۳۲ ساله‌ای رفته که تنها ۲ سال از وریا جوانتر است؟ غیر از این ماجرا همانطور که گفته شد، باشگاه قصد نداشته خبر شهباززاده رسانه ای شود چرا نمی خواستند پیش از انتخاب سرمربی، از انتخاب بازیکنان رونمایی شود و به بهانه اینکه سرمربی جدید بازیکنی را می خواهد یا نمی خواهد، نقل و انتقالات باشگاه را رسانه ای کنند و اینطور نشان دهند که ورودی ها و خروجی ها، انتخاب سرمربی جدید است در حالیکه تیم سه چهار نفره ای که در حال تیم بستن است، پیش از انتخاب جانشین مجیدی، در حال تنظیم لیست ورودی ها و خروجی هاست و به همین دلیل است که اگر آنها با غفوری تماس نگرفته اند، یعنی اینکه تا این لحظه او را نمی خواهند اما اگر فشار هواداران استقلال برای تمدید قرارداد با وریا بیشتر شود، شاید به تمدید با کاپیتان استقلال تن دادند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی