رفتن به بالا
  • جمعه - 16 فروردین 1398 - 22:29
  • کد خبر : ۴۴۴۴
  • چاپ خبر : آکادمی کیا در سید یک تورنمنت زیر ۱۳ سال بسولد کاپ ۲۰۱۹ بلژیک قرار گرفت

آکادمی کیا در سید یک تورنمنت زیر ۱۳ سال بسولد کاپ ۲۰۱۹ بلژیک قرار گرفت

تیم فوتبال آکادمی کیا که چند سالیست برای شکوفایی استعدادهایی که از سراسر ایران کشف کرده است در تورنمنت های جهانی شرکت می کند.

  تیم فوتبال آکادمی کیا که چند سالیست برای شکوفایی استعدادهایی که از سراسر ایران کشف کرده است در تورنمنت های جهانی شرکت می کند.    ———————————— به گزارش یاریان؛ با انجام سیدبندی تورنمنت زیر ۱۳ سال بسولد کاپ ۲۰۱۹ بلژیک که با ۱۶ تیم برگزار می شود تیم فوتبال آکادمی کیا در سید یک […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم فوتبال آکادمی کیا که چند سالیست برای شکوفایی استعدادهایی که از سراسر ایران کشف کرده است در تورنمنت های جهانی شرکت می کند.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریان؛ با انجام سیدبندی تورنمنت زیر ۱۳ سال بسولد کاپ ۲۰۱۹ بلژیک که با ۱۶ تیم برگزار می شود تیم فوتبال آکادمی کیا در سید یک در کنار تیمهای اتلتیکو مادرید اسپانیا ، بایر لورکوزن آلمان و سلتیک اسکاتلند قرار گرفت .

تیمهای مطرحی از بلژیک ، هلند و اسپانیا همچون اتلتیکو مادرید، بایرلورکوزن، سلتیک، اندرلخت، کلوب بروژ، آلکمار، آیندهوون، لیل و نانتس در این تورنمنت شرکت خواهند کرد و قرعه کشی این تورنمنت بزودی انجام و از تاریخ ۱۰ تا ۱۲ خرداد به میزبانی بلژیک انجام می شود.

 

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

مهدی مهدوی کیا پایه گذار آکادمی کیا و یکی از موفق ترین و منظم ترین تیم های فوتبال ایران، ایده کار خود را شبیه به تیم هوفنهایم آلمان میداند. تیمی که از رده های پایه شکل گرفت و امروزه یکی از تیم های قدرتمند بوندسلیگا بشمار میرود.

 

شایان ذکر است، با توجه به علاقه مردم جهت حضور فرزندانشان در این آکادمی برخی افراد اقدام به سود جویی می کنند و با کسب مبالغی تحت عنوان “معرفی استعدادها به آکادمی” و شرکت در تست های این باشگاه، اقدام به کلاهبرداری می کنند.

 

آکادمی کیا که به تازگی قهرمان لیگ برتر فوتبال نونهالان باشگاه های ایران در فصل ۹۸-۹۷ شده است شرایط ثبت نام در مدرسه فوتبال خود را اعلام کرد:

تلفن تماس:

۰۹۹۰۴۸۷۸۷۴۷

۰۹۰۵۸۵۴۰۰۱۹


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی