رفتن به بالا
  • یکشنبه - 14 شهریور 1400 - 11:38
  • کد خبر : ۱۱۶۳۸
  • چاپ خبر : آغاز کار ملی پوشان جوان تنیس روی میز ایران در مسابقات اسلوونی و کرواسی
با حضور ورزشکار کردستانی؛

آغاز کار ملی پوشان جوان تنیس روی میز ایران در مسابقات اسلوونی و کرواسی

به گزارش یاریزان؛ مسابقات جهانی تنیس روی میز " کانتندر جوانان " در اسلوونی از امروز (یکشنبه) به میزبانی سالن ورزشی اتوچک آغاز میگردد که ملی پوشان جوان ایران در جدول مقدماتی رقابتهای انفرادی رده سنی زیر ۱۹ سال به مصاف حریفان خود خواهند رفت. در دو دیدار اول که راس ساعت ۱۳:۳۰ به وقت ایران برگزار میگردد، محمد موسوی در گروه ۱۶ بر روی میز ۸ به مصاف نماینده کشور میزبان می رود و میلاد عابدینیان در گروه ۱۴ بر روی میز ۶ با نماینده ای از کشور کرواسی بازی خواهد کرد. موسوی در بازی دوم خود از ساعت ۱۶:۳۰ با حریفی از جمهوری چک دیدار خواهد کرد و عابدینیان از ساعت ۱۹:۳۰ با نماینده اتریش روبرو میگردد. در گروه ۱۹ این مسابقات نیز آریا امیری ورزشکار کردستانی باید بر روی میز ۳ به مصاف حریفان خود برود‌.

ملی پوشان جوان تنیس روی میز ایران اعزامی به رقابت های اسلوونی و کرواسی از امروز کار خود را آغاز می کنند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

ملی پوشان جوان تنیس روی میز ایران اعزامی به رقابت های اسلوونی و کرواسی از امروز کار خود را آغاز می کنند.

به گزارش یاریزان؛ مسابقات جهانی تنیس روی میز ” کانتندر جوانان ” در اسلوونی از امروز (یکشنبه) به میزبانی سالن ورزشی اتوچک آغاز میگردد که ملی پوشان جوان ایران در جدول مقدماتی رقابتهای انفرادی رده سنی زیر ۱۹ سال به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

 

------------------------------------

در دو دیدار اول که راس ساعت ۱۳:۳۰ به وقت ایران برگزار میگردد، محمد موسوی در گروه ۱۶ بر روی میز ۸ به مصاف نماینده کشور میزبان می رود و میلاد عابدینیان در گروه ۱۴ بر روی میز ۶ با نماینده ای از کشور کرواسی بازی خواهد کرد.

موسوی در بازی دوم خود از ساعت ۱۶:۳۰ با حریفی از جمهوری چک دیدار خواهد کرد و عابدینیان از ساعت ۱۹:۳۰ با نماینده اتریش روبرو میگردد.

در گروه ۱۹ این مسابقات نیز آریا امیری ورزشکار کردستانی باید بر روی میز ۳ به مصاف حریفان خود برود‌.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

امیری از ساعت ۱۴ با نماینده روس کار خود را آغاز خواهد کرد و در دیگر مصاف خود که ساعت ۲۰ انجام میگردد با نماینده اسلوونی به رقابت خواهد پرداخت.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی