رفتن به بالا
  • دوشنبه - 15 آذر 1395 - 16:06
  • کد خبر : ۱۶۹۰
  • چاپ خبر : آغاز مسابقات والیبال ناشنوایان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در ارومیه
جهت شرکت در مسابقات جهانی

آغاز مسابقات والیبال ناشنوایان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در ارومیه

  مسابقات والیبال ناشنوایان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بمیزبانی استان آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه آغاز شد. به گزارش یاریزان، این مسابقات که پیش از این قرار بود با حضور هشت تیم برگزار شود از صبح روز یکشنبه با شرکت پنج تیم تهران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و گلستان آغاز شد.  […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مسابقات والیبال ناشنوایان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بمیزبانی استان آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه آغاز شد.

به گزارش یاریزان، این مسابقات که پیش از این قرار بود با حضور هشت تیم برگزار شود از صبح روز یکشنبه با شرکت پنج تیم تهران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و گلستان آغاز شد.

 

------------------------------------

در دیدارهای روز نخست این رقابت ها تیم گلستان ۲ بر یک تهران را شکست داد و آذربایجان غربی در ۲ ست پیاپی با نتایج ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۳ آذربایجان شرقی را پشت سر گذاشت.

تیم گلستان در دیگر دیدار خود، ۲ بر صفر آذربایجان شرقی را مغلوب کرد و خراسان رضوی نیز با نتیجه مشابه و امتیازهای ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۱ مقابل آذربایجان غربی به پیروزی رسید.

اکبر سبزی کار سرپرست فنی مسابقات است و ۶ داور بومی به نام های رضا حسن زاده، غلامرضا تقی زاده، تورج دثا، عیوض جوانشیر، وحید آزاد و مهران جوانشیر قضاوت مسابقات را بر عهده دارند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

رقابت ها به صورت ۲ از سه گیم برگزار می شود و طبق قوانین و مقرارت فدراسیون هر تیم می تواند از ۶ بازیکن جوان و ۶ بازیکن بزرگسال استفاده کند.

همچنین بعد از ظهر روز یکشنبه مراسم افتتاحیه این مسابقات با حضور تیم های حاضر، مسئولین استانی و ورزش دوستان در محل سالن ۳۰۰۰ نفری شهیدان آهندوست برگزار شد .

در این مراسم مجید ساداتی رئیس گروه ورزش قهرمانی استان با عرض خوشامدگویی به میهمانان و تیم های حاضر استان آذربایجان غربی را قطب ورزش کشور دانست و گفت : در حال حاضر آذربایجان غربی به یکی از قطب های ورزشی کشور تبدیل شده و برگزاری چندین مسابقات بین المللی و کشوری در عرض ۹ ماه سال ۹۵ خود از آمادگی و ظرفیت بالای استان خبری می دهد که با وجود امکانات خود ما آمادگی برگزاری مسابقات مختلف بین المللی و کشوری را داریم.

ساداتی افزود : معلولین هم عضو عزیزی از جامعه ما هستند و ما افتخار می کنیم که چند روزی میزبان ورزشکاران ناشنوای کشورمان در ارومیه هستیم.

در پایان، مراسم رژه تیم های حاضر در این دوره از مسابقات والیبال ناشنوایان قهرمانی کشور برگزار شد.

شایان ذکر است تیم ملی والیبال ناشنوایان ایران تیر ماه سال آینده جهت شرکت در مسابقات جهانی آماده می شود و برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در ارومیه فرصتی برای بازیکنان جوان است تا نظر کادرفنی را برای دعوت به اردوهای تیم ملی را جلب کنند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی