رفتن به بالا
  • شنبه - 11 اردیبهشت 1400 - 13:19
  • کد خبر : ۱۰۰۹۱
  • چاپ خبر : آرمینا صادقیان در مسابقات تفنگ سه وضعیت جایزه بزرگ کرواسی، هفتم شد
با حضور 280 ورزشکار از 15 کشور جهان؛

آرمینا صادقیان در مسابقات تفنگ سه وضعیت جایزه بزرگ کرواسی، هفتم شد

پوریا نوروزیان، جواد فروغی و آرمینا صادقیان بعنوان سه تیرانداز ایلامی جهت کسب سهمیه المپیک عازم مسابقات جهانی خواهند شد.

آرمینا صادقیان بانوی المپیکی ایران در مسابقات تیراندازی جایزه بزرگ کرواسی در رشته تفنگ سه و ضعیت به عنوان هفتمی دست یافت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

آرمینا صادقیان بانوی المپیکی اهل ایلام در مسابقات تیراندازی جایزه بزرگ کرواسی در رشته تفنگ سه و ضعیت به عنوان هفتمی دست یافت.

به گزارش یاریزان و با اعلام فدراسیون تیراندازی، مسابقات تفنگ سه وضعیت جایزه بزرگ کرواسی با حضور ۲۸۰ ورزشکار از ۱۵ کشور جهان در رشته های تفنگ ۵۰ متر، تپانچه ۲۵ متر و اهداف پروازی درحال پیگیری است که نمایندگان کشورمان، متشکل از آرمینا صادقیان، نجمه خدمتی و مهیار صداقت در رشته تفنگ۵۰متر سه وضعیت با حریفان خود به رقابت پرداختند.

 

------------------------------------

با پایان مرحله مقدماتی آرمینا صادقیان تیرانداز ارزنده ایران به عنوان نفر هشتم راهی فینال شد و توانست در برابر حریفان قدرتمند خود به عنوان هفتمی دست یابد. در این ماده مهیار صداقت با اختلاف یک امتیاز از راهیابی به فینال بازماند و در جایگاه یازدهم قرار گرفت.

همچنین نجمه خدمتی دیگر تیرانداز کشورمان در جایگاه دوازهم به کار خود پایان داد.

این رقابتها امروز یازدهم اردیبهشت ماه در ماده تفنگ درازکش پیگیری می شود و قرار است ورزشکاران تا اواخر این ماه تمرینات خود را در کشورهای کرواسی و مجارستان دنبال کنند و پس از آن در مسابقات قهرمانی اروپا به میزبانی کرواسی شرکت کنند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

شایان ذکر است گروه دوم ورزشکاران اعزامی طی روزهای آینده به این اردو اضافه می شوند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی