رفتن به بالا
  • دوشنبه - 21 مهر 1399 - 20:35
  • کد خبر : ۷۶۹۷
  • چاپ خبر : آرمینا صادقیان : از فدراسیون تیراندازی می‌خواهیم شرایط بهتر شود
در مسیر رسیدن به مدال المپیک؛

آرمینا صادقیان : از فدراسیون تیراندازی می‌خواهیم شرایط بهتر شود

پوریا نوروزیان، جواد فروغی و آرمینا صادقیان بعنوان سه تیرانداز ایلامی جهت کسب سهمیه المپیک عازم مسابقات جهانی خواهند شد.

آرمینا صادقیان ملی‌پوش المپیکی تفنگ گفت: مثل همیشه همه‌چیز فراهم نیست و واقعا می‌خواهیم شرایط برای ما بهتر شود تا بتوانیم به نتیجه‌ برسیم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

آرمینا صادقیان ملی‌پوش المپیکی تفنگ گفت: مثل همیشه همه‌چیز فراهم نیست و واقعا می‌خواهیم شرایط برای ما بهتر شود تا بتوانیم به نتیجه‌ برسیم.

به گزارش یاریزان؛ آرمینا صادقیان تیرانداز ایلامی و المپیکی در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا در خصوص پیگیری تمریناتش اظهار کرد: در حال حاضر که مرحله قبلی تمرینات تیم ملی چهارشنبه تمام شده و مرحله جدید آغاز نشده است. اردوی جدید به احتمال زیاد از هفته آینده آغاز خواهد شد.

 

------------------------------------

وی در خصوص مشکلات حاضر در اردو از قبیل کمبود مهمات گفت‌: مثل همیشه همه چیز فراهم نیست ولی امیدواریم که شرایط روز به روز بهتر شود تا بتوانیم آمادگی خود را بیشتر کنیم و به نقطه اوج خودمان برسیم.

تیرانداز المپیکی در خصوص غیبت الهام هاشمی سرمربی تیم ملی تفنگ در تمرینات و ادامه همکاری‌اش با تیم ملی گفت: اطلاعی ندارم. در حال حاضر طالبی سر تمرینات است و اینکه چه اتفاقی خواهد افتاد مشخص نیست.

صادقیان در پاسخ به این سوال که چه درخواستی از فدراسیون تیراندازی دارد، گفت: واقعا می‌خواهیم که شرایط برای ما بهتر شود تا بتوانیم آن نتیجه‌ای که می‌خواهیم و دیگران از ما انتظار دارند را به دست آوریم. امیدوارم واقعا شرایط برای همه بهتر شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

تیرانداز المپیکی در واکنش به ترک تمرینات تفنگ توسط تیراندازان المپیکی گفت: من اطلاعی ندارم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی