رفتن به بالا
  • سه شنبه - 27 دی 1401 - 16:31
  • کد خبر : ۱۴۹۰۹
  • چاپ خبر : آرش صادقیانی: سفرهای پشت سر هم و مصدومیت بازیکنان کار را سخت کرده است

آرش صادقیانی: سفرهای پشت سر هم و مصدومیت بازیکنان کار را سخت کرده است

آرش صادقیانی سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل مریوان گفت: بازی هفته دوم ما برگزار نشد و به همین دلیل از فضای مسابقه دور شدیم. به گزارش یاریزان؛ هفته سوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه بیستم مهرماه با هفت دیدار در شهرهای گرگان، مریوان، مشهد، تهران، یزد، رفسنجان و آمل پیگیری شد. آرش صادقیانی پس از شکست 3 بر یک مقابل فولاد سیرجان ایرانیان اظهار داشت: بازی خیلی افت و خیز داشت. در دو ست اول پر اشتباه بودیم. در ست اول 12 و در ست دوم 11 اشتباه داشتیم و این باعت شد که تیم سیرجان به اعتماد به نفس لازم برسد. وی ادامه داد: سیرجان تیم خوبی بوده و جزو تیم‌های مدعی قهرمانی است. ما در بازی‌های تدارکاتی موفق شده بودیم که این تیم را شکست دهیم. فکر می‌کنم بازیکنان امروز خودشان نبودند و دلیلش هم فاصله بین بازی اول و دوم ما بود. سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل مریوان عنوان کرد: مسابقه هفته دوم ما برگزار نشد که این باعث شد که بازیکنان ما از فضای مسابقات دور شوند. در ست سوم ما خوب بازی کردیم و بازیکنان بازی خودشان را به نمایش گذاشتند و توانستیم پیروز شویم اما در ادامه همانند ست اول و دوم مسابقه را واگذار کردیم. صادقیانی ادامه داد: تلاش می‌کنیم برای مسابقات بعدی نقاط ضعف تیم را پوشش بدهیم و بتوانیم بازی بهتری ارائه کنیم. تیم‌های پیکان تهران، شهداب یزد، لبنیات هراز آمل، مس رفسنجان، ایفاسرام اردکان، پاس گرگان و فولاد سیرجان ایرانیان در هفته سوم لیگ برتر مردان برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

در پایان هفته هجدهم لیگبرتر والیبال مردان ایران، آرش صادقیانی سرمربی راه‌یاب ملل مریوان توضیحاتی در خصوص شکست در دو دیدار گذشته ارائه کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در پایان هفته هجدهم لیگبرتر والیبال مردان ایران، آرش صادقیانی سرمربی راه‌یاب ملل مریوان توضیحاتی در خصوص شکست تیمش در دو دیدار گذشته ارائه کرد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ آرش صادقیانی سرمربی راه‌یاب ملل مریوان در خصوص مسابقه با شهرداری ارومیه عنوان کرد: ما با تیمی بازی داشتیم که چهار بازی قبلی خودش را با پیروزی پشت سر گذاشته بود و به خودباوری رسیده بودند و در حضور بیش از دو هزار نفر از تماشاگران خودشان بازی می کردند، بازیکنان ما با تمام تلاش بازی کردند و توانستیم دو ست برنده بازی باشیم و شاید یک جاهایی هم می توانستیم برنده بازی باشیم ولی با توجه به اینکه فشار تماشاچیان روی بازیکنان ما بود و تعدادی از بازیکنان ما تجربه بازی در شرایط سخت را کمتر داشتند ست دوم را از دست دادیم، البته از ابتدای شروع نیم فصل دوم در بازی با سایپا آرمین رنجبر دچار مصدومیت شد و در بازی گرگان رنجبر را نداشتیم و مهدی رضایی هم در بازی گرگان در ناحیه کمر دچار مصدومیت شد و مجبور شدیم در بازی سوم از رنجبر استفاده کنیم و متاسفانه مصدومیتش تشدید شد.

در پست حساس قطر پاسور دو بازیکن ما مصدوم هستند و همچنین بازیکنان مصدوم دیگری هم مثل اشکان درخشان، رادین احمدی، امیر پژومان و عبدالمختار بوش داشتیم که مصدوم بودند و با وجود مصدومیت و درد همچنان بازی می کنند و در مجموع بازیکنان ما تمام تلاش خود را کردند.

آرمین رنجبر که مصدومیتش جدی است هنوز دکتر مجوز بازی به او نداده است و ما همچنان منتظر جوابیه دکتر هستیم و این باعث شده است که فشار روی بازیکنان دیگر بیشتر باشد و تحت شرایط پرفشار کار بکنند و این کار را برای ما سخت کرده است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

امیدوارم مصدوم های ما زودتر بهبود پیدا کنند و به شرایط بازی برسند و بتوانیم تیم را جمع و جور کنیم و بقیه بازی ها را با تمام نفرات انجام دهیم، ما با انگیزه بیشتر به ادامه مسابقات فکر می کنیم و برای کسب بهترین نتیجه تلاش خواهیم کرد.

فشردگی مسابقات و سفرهای پشت سر هم باعث شده است که ما فرصت تمرین و ریکاوری نداشته باشیم و این باعث می شود که مسابقات کیفیت لازم را نداشته باشد، برای ما این قضیه دوچندان است چرا که سفرهای ما به نسبت تیم های دیگر خیلی سخت تر است.

این قول را به مردم می دهیم که با تمام توان در مسابقات حاضر می شویم و با تمام وجود کار می کنیم و انشالله بتوانیم نتایج خوبی در ادامه مسابقات کسب کنیم.

آرش صادقیانی در پایان افزود: حضور تماشاگران در سالن مسابقه، مسابقات را جذاب کرده است و در نتیجه مسابقه تاثیرگذار خواهد بود، در مسابقه با شهرداری ارومیه و پاس گرگان، حضور تماشاگران امتیاز مثبتی برای تیم میزبان بود و با توجه به اینکه مریوان جزو شهرهایی است که بهترین هواداران را دارد از هواداران برای حمایت تیم در روز چهارشنبه و مسابقه با هراز آمل دعوت می کنم و امیدوارم با حمایتشان در مریوان نتیجه خوبی بگیریم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی