رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 14 مرداد 1400 - 08:35
  • کد خبر : ۱۱۲۵۹
  • چاپ خبر : ۵۷ پروژه ورزشی در استان آذربایجان‌غربی در حال اجراست
آخرین آمار پروژه‌های ورزشی استان؛

۵۷ پروژه ورزشی در استان آذربایجان‌غربی در حال اجراست

افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید مهدی باکری ارومیه سال‌هاست مثل سایر پروژه‌های بزرگ آذربایجان غربی از سالی به سال دیگر وعده داده شده و میلیاردها تومان خرج از بیت‌المال روی دست دولت می‌گذارد و امسال نیز همین پروسه برای آن تکرار شد.

رئیس گروه نظارت و فنی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی آخرین وضعیت ۵۷ پروژه ورزشی در دست اجرای استان را تشریح کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رئیس گروه نظارت و فنی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی آخرین وضعیت ۵۷ پروژه ورزشی در دست اجرای استان را تشریح کرد.

به گزارش یاریزان؛ شهرام عباسی در مورد عملکرد گروه نظارت و فنی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی در خصوص مسابقات پاورلیفتینگ گفت: در راستای برگزاری مسابقات پاورلیفتینگ در ارومیه علی رغم مشکلات مالی، گروه نظارت و فنی بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان با تلاش همکاران این واحد نسبت به انجام تعمیرات مورد نیاز در سیستم‌های برودتی از جمله سرویس و راه‌اندازی چیلرها، تهویه متبوع و همچنین سیستم روشنایی سالن شش هزار نفری غدیر و راه اندازی برق اضطراری اقدام نموده تا اجرای هر چه بهتر مسابقات سهمی داشته باشد.

 

------------------------------------

وی افزود: گروه نظارت و فنی در سال جاری جهت همکاری در تامین برق اماکن تابعه نسبت به تعمیرات و راه اندازی موتور ژنراتورهای استادیوم شهیدباکری ارومیه، اداره کل و سالن شش هزار نفری و شهرستان ها اقدام نموده است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین تعمیرات اساسی سالن ورزشی چایپاره، تخت سلیمان تکاب، رزمی نقده، تعمیرات و آماده سازی زمین های تنیس مجموعه شهیدباکری جهت برگزاری مسابقات تنیس در ارومیه، تعمیرات کلی ساختمان‌های اداری پیرانشهر با وجود موانع مالی بسیار انجام پذیرفت.

رئیس گروه نظارت و فنی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی افزود: در سال جاری این واحد با افتتاح بیش از ۱۱پروژه ورزشی و همچنین کلنگ زنی ۴ پروژه کماکان در حال خدمت رسانی به جامعه ورزش استان است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

عباسی گفت: هم اکنون ۵۷ پروژه ورزشی با مساحت ۵۸ هزار و ۴۲۲ مترمربع در دست اجراست که تا به امروز با هزینه کرد ۱۰۳۳ میلیارد ریال اعتبار ، پیشرفت فیزیکی ۵۲ درصدی داشته و برای تکمیل آنها ۱۵۴۱ میلیارد ریال مورد نیاز است.

وی افزود: در طی سال گذشته و امسال ۱۱ پروژه در مساحت ۱۲ هزار و ۶۱۴ متر مربع و با هزینه کرد ۲۳۶ میلیارد ریال افتتاح گردید و ۴ پروژه جدید نیز با مساحت ۶ هزار و ۷۰۰ متر مربع و اعتبار تخصیصی ۶۹ میلیارد ریال آغاز شده است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی