رفتن به بالا
  • جمعه - 1 مرداد 1400 - 11:58
  • کد خبر : ۱۱۱۶۴
  • چاپ خبر : گزینه اول سرمربیگری تیم ملی فوتسال بانوان ایران مشخص شد
مربی پر افتخار از دیار کرمانشاه؛

گزینه اول سرمربیگری تیم ملی فوتسال بانوان ایران مشخص شد

شهناز یاری، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: طبق برنامه ریزی که انجام داده بودیم، قرار بود تا از سوم مرداد ماه اردوهای انتخابی خود را برگزار کنیم. اما با توجه به شرایط موجود، مقرر شد تا اردوهای تیم ملی فوتسال از شهریور ماه آغاز شود.

حدود یک سال است که اردو‌های تیم ملی فوتسال بانوان به دلیل برخی از مشکلات برگزار نمی شود. این در حالی است که بانوان فوتسالیست کشورمان باید اسفند ماه در مسابقات داخل سالن آسیا شرکت کنند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

حدود یک سال است که اردو‌های تیم ملی فوتسال بانوان به دلیل برخی از مشکلات برگزار نمی شود. این در حالی است که بانوان فوتسالیست کشورمان باید اسفند ماه در مسابقات داخل سالن آسیا شرکت کنند.

به گزارش یاریزان و به نقل از پایگاه خبری fut5news؛ فدراسیون فوتبال با چند گزینه داخلی برای هدایت تیم ملی فوتسال وارد مذاکره شده است. شهرزاد مظفر، شهناز یاری، نرگس علوانی و فاطمه شریف جزو گزینه‌های فدراسیون فوتبال هستند.

 

------------------------------------

در بین این گزینه‌ها شانس مظفر و یاری برای هدایت زنان فوتسالیست بیشتر است، اما با توجه به اینکه شهرزاد مظفر هم اکنون هدایت تیم ملی فوتسال بانوان کویت را بر عهده دارد، بعید است مسئولان کویتی راضی به فسخ قرارداد با این مربی ایرانی شوند.

با کنار رفتن مظفر شانس شهناز یاری برای هدایت تیم ملی فوتسال زنان بیشتر می‌شود. مسئولان فدراسیون فوتبال با یاری مذاکراتی را انجام داده و حتی به توافق اولیه هم رسیده اند.

شهناز یاری فصل گذشته به عنوان سرمربی در تیم سایپای تهران حضور داشت و توانست همراه این تیم به مقام قهرمانی مسابقات لیگ برتر دست پیدا کند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی