رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 15 اسفند 1398 - 12:35
  • کد خبر : ۶۲۰۸
  • چاپ خبر : گزارش ویژه IPC از درگذشت رحمان؛ سیامند در ورزش الهام بخش بود

گزارش ویژه IPC از درگذشت رحمان؛ سیامند در ورزش الهام بخش بود

سیامند رحمان ورزشکار اشنویه ای یکی از سه نماینده دسته به علاوه 107 کیلوگرم پاراوزنه برداری ایران موفق به کسب مدال طلا بازی های پارآسیایی 2018 اندونزی شد.

وب سایت رسمی کمیته بین‌المللی پارالمپیک در پی درگذشت سیامند رحمان گزارش ویژه ای از زندگی او منتشر کرد و نوشت او برای ورزشکاران جهان الهام بخش بود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

وب سایت رسمی کمیته بین‌المللی پارالمپیک در پی درگذشت سیامند رحمان گزارش ویژه ای از زندگی او منتشر کرد و نوشت او در ایران و جهان برای ورزشکاران الهام بخش بود.

به گزارش یاریزان؛ در گزارش ویژه IPC از درگذشت «سیامند رحمان» آمده است؛ سیامند با داشتن ۳۱ سال سن وعنوان قوی‌ترین ورزشکار معلول جهان در ۲ دوره بازی‌های پارالمپیک برای بسیاری از وزنه برداران و ورزشکاران فعال در جنبش پارالمپیک همواره بعنوان یک مدل مطرح است؛ ورزشکاری که همواره با رفع محدویت‌ها توانست رکوردهای جهانی را ثبت نماید و سبب الهام بخشی زنان و مردان بی شماری در ورزش شود.

 

------------------------------------

در بخش دیگری از گرازش کمیته بین‌المللی پارالمپیک آمده است ورزشکاران، مربیان و انجمن‌های مختلف ورزشی از فوت وی شگفت زده شده‌اند.

همچنین در بخش دیگری از گزارش به صحبت‌های راشد ماجد رییس کمیته پارالمپیک آسیا (APC) در توصیف سیامند اشاره شده و آمده است: دستاوردهای سیامند نشان از یک ورزشکار باوقار حتی بیرون از میادین ورزشی بود؛ مردی با شخصیت که همواره در برابر دیگران از خود فروتنی نشان می داد. او خیلی زود از میان ما رفت و بواقع فقدان وی بسیار تاسف بار است.

در بخش‌های دیگری گزارش ضمن اشاره به تمام افتخارات و رکوردشکنی های رحمان آمده است: سیامند خود را برای شرکت در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو آماده می‌کرد، جایی که می‌خواست مجددا رکوردجهانی پارا وزنه‌برداری را جابجا نماید. لیکن با فوت وی همچنان سیامند با لبخند مهربانانه و پشتکارش به عنوان نمونه مثال زدنی امید، انسانیت ، ایمان، عشق و دوستی در اذهان ما باقی خواهد ماند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

سیامند رحمان ۳۱ ساله و اهل شهرستان اشنویه در استان آذربایجان غربی بود که یازدهم اسفند ۱۳۹۸ بعلت حمله ناگهانی قلبی چشم از جهان بست.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی