رفتن به بالا
  • سه شنبه - 22 تیر 1400 - 09:21
  • کد خبر : ۱۰۹۶۱
  • چاپ خبر : کوروش ملکی : من کورد هستم و اگر همه چیز را هم بدهم، تبانی نمی‌کنم
در جواب حواشی رخ‌داده بعد از دیدار با استقلال؛

کوروش ملکی : من کورد هستم و اگر همه چیز را هم بدهم، تبانی نمی‌کنم

به گزارش یاریزان و به نقل از خبرگزاری ایسنا، کوروش ملکی دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا درباره حواشی رخ‌داده بعد از دیدار برابر استقلال اظهار کرد: دو روز است فشار سنگینی روی من بود و بعد از بازی برابر استقلال حرف‌هایی درباره من زدند. بازی‌های من ثابت شده است و همیشه بهترین بازی‌هایم را مقابل استقلال و پرسپولیس انجام دادم و این دو تیم اصلا به تبانی نیاز ندارند. وی افزود: بعد از بازی دیدم مصاحبه شده که صحبت از تبانی بوده است. بعد به تمرین رفتم و با آقای کمالوند صحبت کردم چون ناراحت بودند. او به من گفته بود روی صحنه پنالتی به سمت چپ خود بپرم. با این حال حتی اگر سمت چپ میرفتم قرار نبود حتما توپ را بگیرم. وی همچنین گفت: ارسلان مطهری از دوستان صمیمی من است و به او قبل از پنالتی گفتم که پنالتی را می‌گیرم چون ما همیشه کل کل داشتیم. قبل از ضربه سید احمد موسوی با او صحبت کرد و من دو دل شدم و به سمت راست رفتم. البته مکث کردن ارسلان مطهری هنگام زدن ضربه هم تاثیر داشت. ملکی همچنین ادامه داد: آقای کمالوند هم تحت فشار است و من هم صحبت‌های او را به دل نگرفتم. خیلی‌ها من را قضاوت کردند. من کرد هستم و اگر همه چیز را بدهم، تبانی نمی‌کنم و به این فکر می‌کنم که نان حلال بر سر سفره خود ببرم. شاید حرف‌هایی زده شود اما نباید با زندگی کسی بازی کنید.

کوروش ملکی دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا توضیحاتی درباره صحنه پنالتی برابر استقلالو حواشی رخ‌داده بعد از دیدار ارائه کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

کوروش ملکی دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا توضیحاتی درباره صحنه پنالتی برابر استقلال ارائه کرد.

به گزارش یاریزان و به نقل از خبرگزاری ایسنا، کوروش ملکی دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا درباره حواشی رخ‌داده بعد از دیدار برابر استقلال اظهار کرد: دو روز است فشار سنگینی روی من بود و بعد از بازی برابر استقلال حرف‌هایی درباره من زدند. بازی‌های من ثابت شده است و همیشه بهترین بازی‌هایم را مقابل استقلال و پرسپولیس انجام دادم و این دو تیم اصلا به تبانی نیاز ندارند.

 

------------------------------------

وی افزود: بعد از بازی دیدم مصاحبه شده که صحبت از تبانی بوده است. بعد به تمرین رفتم و با آقای کمالوند صحبت کردم چون ناراحت بودند. او به من گفته بود روی صحنه پنالتی به سمت چپ خود بپرم. با این حال حتی اگر سمت چپ میرفتم قرار نبود حتما توپ را بگیرم.

وی همچنین گفت: ارسلان مطهری از دوستان صمیمی من است و به او قبل از پنالتی گفتم که پنالتی را می‌گیرم چون ما همیشه کل کل داشتیم. قبل از ضربه سید احمد موسوی با او صحبت کرد و من دو دل شدم و به سمت راست رفتم. البته مکث کردن ارسلان مطهری هنگام زدن ضربه هم تاثیر داشت.

ملکی همچنین ادامه داد: آقای کمالوند هم تحت فشار است و من هم صحبت‌های او را به دل نگرفتم. خیلی‌ها من را قضاوت کردند. من کورد هستم و اگر همه چیز را بدهم، تبانی نمی‌کنم و به این فکر می‌کنم که نان حلال بر سر سفره خود ببرم. شاید حرف‌هایی زده شود اما نباید با زندگی کسی بازی کنید.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

 


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی