رفتن به بالا
  • سه شنبه - 19 مرداد 1400 - 13:11
  • کد خبر : ۱۱۲۷۴
  • چاپ خبر : کلینیک پزشکی ورزشی در استان ایلام راه اندازی خواهد شد
دکتر اردیبهشت در بازدید از هیات پزشکی ورزشی استان:

کلینیک پزشکی ورزشی در استان ایلام راه اندازی خواهد شد

دبیر فدارسیون پزشکی ورزشی در ادامه بیان کرد: فدراسیون به منظور تجهیز هیات و راه اندازی کلینیک در استان ایلام کمک های لازم را انجام می دهد. به گزارش یاریزان؛ در حاشیه برگزاری مجمع انتخابات هیات پزشکی ورزشی استان ایلام، دکتر اردیبهشت با حضور در محل هیات از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات به ورزشکاران این استان قرار گرفت. وی در این بازدید گفت: با توجه به اینکه آسیب دیدگی در حین ورزش اجتناب ناپذیر است و شدت آن به میزان عملکرد و سطح فعالیت بدنی هر فرد بستگی دارد وجود کلینیک پزشکی ورزشی در هر استان می تواند کمک بزرگی به هیاتهای ورزشی باشد. دبیر فدارسیون پزشکی ورزشی در ادامه بیان کرد: در این راستا راه اندازی کلینیک در استان ایلام با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان در دستور کار قرار دارد. در جریان این بازدید که با بررسی ابعاد مختلف فعالیت های هیات همراه بود، دکتر مجید جمشیدی رئیس هیات گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه های آتی را ارائه داد.

دبیر فدارسیون پزشکی ورزشی در ادامه بیان کرد: فدراسیون به منظور تجهیز هیات و راه اندازی کلینیک در استان ایلام کمک های لازم را انجام می دهد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دبیر فدارسیون پزشکی ورزشی در ادامه بیان کرد: فدراسیون به منظور تجهیز هیات و راه اندازی کلینیک در استان ایلام کمک های لازم را انجام می دهد.

به گزارش یاریزان؛ در حاشیه برگزاری مجمع انتخابات هیات پزشکی ورزشی استان ایلام، دکتر اردیبهشت با حضور در محل هیات از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات به ورزشکاران این استان قرار گرفت.

 

------------------------------------

وی در این بازدید گفت: با توجه به اینکه آسیب دیدگی در حین ورزش اجتناب ناپذیر است و شدت آن به میزان عملکرد و سطح فعالیت بدنی هر فرد بستگی دارد وجود کلینیک پزشکی ورزشی در هر استان می تواند کمک بزرگی به هیاتهای ورزشی باشد.

دبیر فدارسیون پزشکی ورزشی در ادامه بیان کرد: در این راستا راه اندازی کلینیک در استان ایلام با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان در دستور کار قرار دارد.

در جریان این بازدید که با بررسی ابعاد مختلف فعالیت های هیات همراه بود، دکتر مجید جمشیدی رئیس هیات گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه های آتی را ارائه داد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در این بازدید ناصر اشکانی، مسئول کمیته امور استان های فدراسیون نیز دکتر اردیبهشت را همراهی می کرد.

شایان ذکر است در مجمع عمومی انتخاب رئیس هیات پزشکی ورزشی استان برگزار شد و دکتر مجید جمشیدی با کسب ۱۴رای از کل آرا به تعداد ۱۴ به عنوان رئیس هیات برای ۴ سال انتخاب گردید.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی