رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 25 فروردین 1400 - 13:38
  • کد خبر : ۹۹۶۹
  • چاپ خبر : کشتی گیر سقزی جواز حضور در اردوی های تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشور را کسب کرد
در وزن 92 کیلوگرم؛

کشتی گیر سقزی جواز حضور در اردوی های تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشور را کسب کرد

محمد مبین عظیمی نماینده کردستان دررقابت های بین المللی کشتی آزاد جام روز جهانی کودک مقام نخست این دوره از رقابت ها را کسب کرد.

محمد مبین عظیمی کشتی گیر سقزی وزن ۹۲ کیلوگرم در مسابقات کشتی آزاد انتخابی رده جوانان تیم ملی کشور عنوان دوم را به خود اختصاص داد و جواز حضور در اردوهای تیم ملی را بدست آورد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

محمد مبین عظیمی کشتی گیر سقزی وزن ۹۲ کیلوگرم در مسابقات کشتی آزاد انتخابی رده جوانان تیم ملی کشور عنوان دوم را به خود اختصاص داد و جواز حضور در اردوهای تیم ملی را بدست آورد.

به گزارش یاریزان؛ رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران جهت حضور در مسابقات آسیا و جهان از روز یکشنبه ۲۱ فروردین ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران آغاز شده بود، عصر امروز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

 

------------------------------------

این دوره از رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد جوانان با حضور ۳۳۴ کشتی گیر آزادکار در قالب ۳۳ تیم به نمایندگی از ۳۰ استان کشور طی روزهای ۲۱ و ۲۲ فروردین ماه در ۱۰ وزن مختلف به میزبانی تهران برگزار شد.

در نتایج وزن ۹۷ کیلوگرم محمدمبین عظیمی کشتی گیر سقزی در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۹ – ۶ کشتی گیر تهرانی را مغلوب کرد و به فینال این وزن راه پیدا کرد و در این مرحله با شکست مقابل حریف همدانی خود عنوان دوم را کسب کرد.

گفتنی است؛ نفرات اول و دوم هر وزن به اردوی های تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشور جهت کسب آمادگی اعزام به مسابقات آسیایی و جهانی دعوت خواهند شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی