رفتن به بالا
  • سه شنبه - 6 آبان 1399 - 12:07
  • کد خبر : ۷۸۸۰
  • چاپ خبر : کرونا باشگاه های ورزشی ارومیه را به مرز ورشکستکی رسانده است
کرونا بلای جان یا بلای اقتصاد؛

کرونا باشگاه های ورزشی ارومیه را به مرز ورشکستکی رسانده است

دبیر هیات تکواندو استان کرمانشاه گفت: قطعاً ورزش در این شرایط کرونایی نیازمند حمایت است برخی از مربیان ورزشی به علت فشارهای ناشی از تعطیلی باشگاه‌های ورزشی، وسایل آموزشی خود را فروخته‌اند.

باشگاه های ورزشی از زمان شیوع کرونا خسارت های مالی زیادی را متحمل شدند و درآمد مالکان این باشگاه ها و مربیان ورزشی به شدت تنزل یافته و در واقع می توان گفت به صفر رسیده است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

باشگاه های ورزشی از زمان شیوع کرونا خسارت های مالی زیادی را متحمل شدند و درآمد مالکان این باشگاه ها و مربیان ورزشی به شدت تنزل یافته و در واقع می توان گفت به صفر رسیده است.

به گزارش یاریزان و به نقل از سرویس اجتماعی باریش نیوز، با شیوع ویروس کرونا در ارومیه، باشگاه های ورزشی جزو اولین مکان هایی بودند که نزدیک به سه ماه تعطیل شدند و بعد از بازگشایی دوباره نیز با اعمال محدودیت هایی مانند پذیرش تعداد خیلی محدود افراد در باشگاه روبرو بودند ، و در حال حاضر نیز نزدیک به یک ماه است که تمامی باشگاه های ورزشی تعطیلی دوباره را تجربه می کنند که این موضوع خسارات جبران ناپذیر زیادی را به این صنف وارد کرده است.

 

------------------------------------

در این بحران خانمان سوز کرونا، این تعطیلی ها در حالی است که صدای مربیان و باشگاه داران را درآورده است و آنان خواستار حق بیمه، تسهیلات ورزشی، کمک مالی در بخش باشگا ه های استیجاری از سوی مسئولین ذیربط هستند. چرا که تعطیلی طولانی مدت باشگاه ها، باعث ایجاد مشکلاتی برای صاحبان سالن های ورزشی می شود، زیرا درآمد زندگی آنها از محل باشگاه می باشد و اجاره مکان باشگاه را نیز از همین درآمد پرداخت می کنند.بیشتر باشگاه ها استیجاری هستند و مربیان عمدتا شغل دیگری ندارند و باید با شهریه شاگردان و ورزشکاران امرار معاش کنند که متاسفانه کاملا” از یاد رفته اند.

در این میان بسیاری از باشگاه داران اظهار داشتند که تمام صحبت ها و اظهاراتی که در راستای حمایت از باشگاه های ورزشی می شود مصوباتی بی اثر است که صرفا بعنوان یک دلخوشی می باشد.بسیاری از آنها خواستار حمایت اداره کل ورزش و جوانان و همچنین ستاد مقابله با کرونا هستند که در صورت عدم حمایت و اعطای تسهیلات کم بهره ، به اجبار مجبور به جمع آوری باشگاه خود می شوند.

در آخر اینکه؛ در صورت عدم حمایت همگانی از باشگاه های ورزشی، به سلامت جامعه ضربه وارد خواهد شد و سرانه بیماری افزایش خواهد یافت و البته کسب و کارهای زیادی تعطیل خواهند شد و بدنبال آن فعالان زیادی در این بخش بیکار خواهند شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی