رفتن به بالا
  • دوشنبه - 15 آذر 1395 - 17:08
  • کد خبر : ۱۶۹۴
  • چاپ خبر : کرمانشاهی ها در رنکینگ تنیس روی میز/خواهران شهسواری برترین پینگ پنگ بازان ایران

کرمانشاهی ها در رنکینگ تنیس روی میز/خواهران شهسواری برترین پینگ پنگ بازان ایران

  از سوی فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران، رنکینگ ۳۲ پینگ پنگ باز برتر کشور اعلام شد و خواهران شهسواری در صدر این فهرست قرار دارند. به گزارش یاریزان و به نقل از روزنامه باختر، دو بانوی کرمانشاهی در این رنکینگ که برای نخستین باردر سال ۹۵ منتشر شده است، حضور دارند و […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

از سوی فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران، رنکینگ ۳۲ پینگ پنگ باز برتر کشور اعلام شد و خواهران شهسواری در صدر این فهرست قرار دارند.
به گزارش یاریزان و به نقل از روزنامه باختر، دو بانوی کرمانشاهی در این رنکینگ که برای نخستین باردر سال ۹۵ منتشر شده است، حضور دارند و ندا شهسواری قهرمان تنیس روی میز جهان با ۱۰۰۰ امتیاز در صدر ورزشکاران تنیس روی میز ایران قرار دارد.
پس از وی سارا شهسواری با ۹۷۹ امتیاز و زهرا شهسواری با ۹۴۶ امتیاز دررده های هشتم و نوزدهم می باشند.
همچنین در این رنکینگ فاطمه نیک پیام با ۹۲۲ امتیاز، غزل امیریان با ۹۱۳ امتیاز و نگین ابراهیمی با۹۱۰ امتیاز جایگاه های بیست و هشتم سی و یکم و سی و دوم این رنکینگ را به خود اختصاص داده اند.
گفتنی است این رنکینگ از سوی بخش رنکینگ کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میزجمهوری اسلامی ایران و برمبنای آخرین رده بندی دسته برتر و یک بزرگسالان، دسته برتر زیر ۲۱ سال و جوانان کشور در سال جاری تنظیم شده است.


 

------------------------------------

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی