رفتن به بالا
  • سه شنبه - 14 تیر 1401 - 12:44
  • کد خبر : ۱۲۵۴۸
  • چاپ خبر : پگاه زنگنه: هیچ کاراته کایی از پیش برنده نیست / سطح فنی این مسابقات بسیار بالاست
پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی؛

پگاه زنگنه: هیچ کاراته کایی از پیش برنده نیست / سطح فنی این مسابقات بسیار بالاست

پگاه زنگنه مربی و ورزشکار پر افتخار کاراته ایران بعنوان یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، شرایط ملی پوشان را مورد بررسی قرار داد. به گزارش یاریزان؛ پگاه زنگنه مربی کرمانشاهی تیم ملی کاراته زنان اعزامی به قونیه۲۰۲۱، درباره شرایط تیم ملی در این دوره بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: حضور کاراته کارانی از کشورهای مصر، ترکیه، آذربایجان، قزاقستان و چند کشور خوب دیگر از قاره‌های مختلف باعث می‌شود تا سطح این مسابقات کمتر از رقابت‌های جهانی نباشد. من در چند دوره از بازی‌های کشورهای اسلامی بعنوان کاراته‌کا حضور داشتم و می‌توانم بگویم سطح فنی این مسابقات به دلیل حضور کاراته کارانی از قاره‌های مختلف بسیار بالاست. ملی پوشان تقریبا شرایط تمرینی و بدنی خوبی دارند و بچه‌ها برای موفقیت در این رقابت‌ها بسیار با انگیزه‌اند و امیدواریم بتوانند در این رقابت‌ها خوش بدرخشند و در مجموع کاراته نقش بسزایی در ارتقا جایگاه کشورمان در این بازی‌ها داشته باشد. نکات فنی لازم را به ملی پوشان گفته و تقریبا آنها در شرایط بدنی و روحی روانی خوبی قرار دارند چرا که می‌دانند با رقبای سر سختی از کشورهای ترکیه، مراکش، مصر، الجزایر، آذربایجان، قزاقستان و چند کشور دیگر روبرو خواهند شد و در این رقابت‌ها هیچ کاراته کایی از پیش برنده نیست. ترکیب تیم ملی کاراته بانوان ایران در در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی _ قونیه۲۰۲۱ به شرح ذیل است:

پگاه زنگنه مربی و ورزشکار پر افتخار کاراته ایران بعنوان یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، شرایط ملی پوشان را مورد بررسی قرار داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پگاه زنگنه مربی و ورزشکار پر افتخار کاراته ایران بعنوان یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، شرایط ملی پوشان را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش یاریزان؛ پگاه زنگنه مربی کرمانشاهی تیم ملی کاراته زنان اعزامی به قونیه۲۰۲۱، درباره شرایط تیم ملی در این دوره بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: حضور کاراته کارانی از کشورهای مصر، ترکیه، آذربایجان، قزاقستان و چند کشور خوب دیگر از قاره‌های مختلف باعث می‌شود تا سطح این مسابقات کمتر از رقابت‌های جهانی نباشد.

 

------------------------------------

من در چند دوره از بازی‌های کشورهای اسلامی بعنوان کاراته‌کا حضور داشتم و می‌توانم بگویم سطح فنی این مسابقات به دلیل حضور کاراته کارانی از قاره‌های مختلف بسیار بالاست.

ملی پوشان تقریبا شرایط تمرینی و بدنی خوبی دارند و بچه‌ها برای موفقیت در این رقابت‌ها بسیار با انگیزه‌اند و امیدواریم بتوانند در این رقابت‌ها خوش بدرخشند و در مجموع کاراته نقش بسزایی در ارتقا جایگاه کشورمان در این بازی‌ها داشته باشد.

نکات فنی لازم را به ملی پوشان گفته و تقریبا آنها در شرایط بدنی و روحی روانی خوبی قرار دارند چرا که می‌دانند با رقبای سر سختی از کشورهای ترکیه، مراکش، مصر، الجزایر، آذربایجان، قزاقستان و چند کشور دیگر روبرو خواهند شد و در این رقابت‌ها هیچ کاراته کایی از پیش برنده نیست.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

ترکیب تیم ملی کاراته بانوان ایران در در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی _ قونیه۲۰۲۱ به شرح ذیل است:

وزن ۵۰- کیلوگرم: سارا بهمنیار
وزن ۵۵- کیلوگرم: طراوت خاکسار
وزن ۶۱- کیلوگرم: رزیتا علیپور
وزن ۶۸- کیلوگرم: مبینا حیدری
وزن ۶۸+ کیلوگرم: لیلا برجعلی

سرمربی: فرخناز ارباب
مربی: پگاه زنگنه


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی