رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 28 مرداد 1400 - 18:58
  • کد خبر : ۱۱۳۸۷
  • چاپ خبر : وزیر پیشنهادی میتواند بهترین سکاندار ورزش و جوانان باشد
جمشید خیرآبادی:

وزیر پیشنهادی میتواند بهترین سکاندار ورزش و جوانان باشد

ه گزارش یاریزان؛ جمشید خیرآبادی رئیس هیئت کشتی استان کردستان با بیان این مطلب افزود: ابتدا از فدراسیون کشتی تشکر می کنم که به هیئت کشتی استان کردستان اعتماد کرد و میزبانی دو رقابت مهم انتخابی را به ما داد. وی ادامه داد: البته هدف اصلی ما کمک به برنامه های کشتی کشور و فدراسیون کشتی بود و اگر بازهم فدراسیون به ما اعتماد کند، حتما در خدمت کشتی کشور خواهیم بود. خیرآبادی تصریح کرد: دو رقابت سنگین را به فاصله ی دو روز برگزار کردیم و سعی کردیم که بعنوان میزبان در رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی فرنگی نوجوانان و جوانان، پروتکل های بهداشتی به صورت کامل اجرا شود.

مربی کردستانی اسبق تیم ملی کشتی امید کشور و مربی بین الملی کشتی اظهار داشت: دکتر سجادی میتواند بهترین سکان دار وزارت ورزش و جوانان باشد و با درایت و همفکری با صاحب نظران مشکلات حوزه ورزش را حل کند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مربی کردستانی اسبق تیم ملی کشتی امید کشور و مربی بین الملی کشتی اظهار داشت: دکتر سجادی میتواند بعنوان وزیر پیشنهادی بهترین سکان دار وزارت ورزش و جوانان باشد و با درایت و همفکری با صاحب نظران مشکلات حوزه ورزش را حل کند.

به گزارش یاریزان؛ جمشید خیرآبادی در خصوص پیشنهاد دکتر سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان، گفت: دکتر حمید سجادی یکی از بهترین و کارآمدترین مدیران موفق است و به راحتی میتواند تصدی گری وزارت ورزش و جوانان را به دست بگیرد.

 

------------------------------------

سرمربی بین الملی کشتی در ادامه گفت: یکی از مطالبات دیرینه ورزشکاران و مربیان انتخاب یک متخصص ورزشی همانند دکتر سجادی است که سکانداری این وزارتخانه را بدست گیرد تا با تامل و برطرف کردن حل مشکلات ضعف های این حوزه را برطرف کند.

جمشید خیرآبادی اظهار داشت: انتظار جامعه ورزشی کشور از نمایندگان مجلس این است که با حمایت از دکتر سجادی از توسعه ورزش کشور حمایت کنند.

وی افزود: دکتر سجادی از متخصصان حوزه فرهنگ و ورزش است که روحیه ورزشکاران و مربیان و جوانان را به خوبی می شناسد و میتواند با نهادینه کردن ورزش در بین جوامع از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

این مربی بین المللی در پایان گفت: امیدواریم نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با رای موافق به دکتر سجادی حوزه ورزش جوانان را حمایت کنند و با قانون گذاری ردیف بودجه مناسب برای این وزارتخانه، بخش ورزش و حوزه جوانان را پویاتر از گذشته کنند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی