رفتن به بالا
  • یکشنبه - 2 بهمن 1401 - 15:26
  • کد خبر : ۱۴۹۵۰
  • چاپ خبر : ورزشکاران کردستانی در مسابقات قویترین مردان ایران دو مدال ارزشمند کسب کردند

ورزشکاران کردستانی در مسابقات قویترین مردان ایران دو مدال ارزشمند کسب کردند

ورزشکاران کردستانی در مسابقات قویترین مردان قهرمانی باشگاههای ایران با کسب دو مدال رنگارگ خوش درخشیدند. به گزارش یاریزان؛ هفدهمین دوره مسابقات قویترین مردان قهرمانی باشگاههای ایران از روز چهارشنبه 28 دی ماه به میزبانی تهران و در سالن شهید کاظمی به مدت سه روز آغاز شد. رقابت های این دوره در اوزان 80- و 90- کیلوگرم و در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار می شود، در روز دوم با معرفی نفرات برتر در وزن 80- کیلوگرم به پایان رسید. تیم قویترین مردان استان کردستان در این مسابقات با درخشش ورزشکاران خود موفق به کسب دو نشان طلا و نقره شد. رستم عزیزی در وزن 90- کیلوگرم و شعیب دربندی در وزن 80- کیلوگرم دو ورزشکار کردستانی در پایان رقابت های قویترین مردان قهرمانی باشگاه های کشور در تهران 2 مدال طلا و برنز را بدست آوردند. اسامی نفرات برتر وزن 80- کیلوگرم به شرح زیر است: جوانان 1- علیرضا بالابندی از استان البرز 2- مهراب میرانپور از مازندران 3- مهدی رنجکش از اصفهان بزرگسالان 1- صادق قرقانی از کهگیلویه و بویراحمد 2- علی حسینی از همدان 3- شعیب دربندی از کردستان اسامی نفرات برتر وزن ٩٠ - کیلوگرم به شرح زیر است: جوانان ١- فردین بیژن پور از هرمزگان ٢ - احمدرضا امیری از مرکزی ٣ - میلاد مرعشی از بافق بزرگسالان ١ - رستم عزیزی از کردستان ٢ - نظام عباسی از سیرجان ٣ - امیر لحمی از کاشان گفتنی است؛ مسابقات دو دسته وزنی 105 – و 105 + کیلوگرم نیز به میزبانی شهر صفادشت در استان تهران از پنجم تا هفتم بهمن ماه در رده های سنی جوانان و بزرگسالان برگزار می شود و برترین های این رقابت ها در دو دسته وزنی 105- و 105+ کیلوگرم مجوز حضور در مسابقات بین المللی مستریونیورس 2023 ایران که به میزبانی استان مازندران و در شهرستان رامسر انجام خواهد شد را کسب می کنند.

دو ورزشکار کردستانی در مسابقات قویترین مردان قهرمانی باشگاههای ایران با کسب دو مدال رنگارگ خوش درخشیدند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

ورزشکاران کردستانی در مسابقات قویترین مردان قهرمانی باشگاههای ایران با کسب دو مدال رنگارگ خوش درخشیدند.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ هفدهمین دوره مسابقات قویترین مردان قهرمانی باشگاههای ایران از روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه به میزبانی تهران و در سالن شهید کاظمی به مدت سه روز آغاز شد.

رقابت های این دوره در اوزان ۸۰- و ۹۰- کیلوگرم و در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار می شود، در روز دوم با معرفی نفرات برتر در وزن ۸۰- کیلوگرم به پایان رسید.

تیم قویترین مردان استان کردستان در این مسابقات با درخشش ورزشکاران خود موفق به کسب دو نشان طلا و نقره شد. رستم عزیزی در وزن ۹۰- کیلوگرم و شعیب دربندی در وزن ۸۰- کیلوگرم دو ورزشکار کردستانی در پایان رقابت های قویترین مردان قهرمانی باشگاه های کشور در تهران ۲ مدال طلا و برنز را بدست آوردند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

اسامی نفرات برتر وزن ۸۰- کیلوگرم به شرح زیر است:

 

جوانان

۱- علیرضا بالابندی از استان البرز

۲- مهراب میرانپور از مازندران

۳- مهدی رنجکش از اصفهان

 

بزرگسالان

۱- صادق قرقانی از کهگیلویه و بویراحمد

۲- علی حسینی از همدان

۳- شعیب دربندی از کردستان

 

اسامی نفرات برتر وزن ٩٠ – کیلوگرم به شرح زیر است:

 

جوانان

١- فردین بیژن پور از هرمزگان
٢ – احمدرضا امیری از مرکزی
٣ – میلاد مرعشی از بافق

 

بزرگسالان

١ – رستم عزیزی از کردستان
٢ – نظام عباسی از سیرجان
٣ – امیر لحمی از کاشان

 

گفتنی است؛ مسابقات دو دسته وزنی ۱۰۵ – و ۱۰۵ + کیلوگرم نیز به میزبانی شهر صفادشت در استان تهران از پنجم تا هفتم بهمن ماه در رده های سنی جوانان و بزرگسالان برگزار می شود و برترین های این رقابت ها در دو دسته وزنی ۱۰۵- و ۱۰۵+ کیلوگرم مجوز حضور در مسابقات بین المللی مستریونیورس ۲۰۲۳ ایران که به میزبانی استان مازندران و در شهرستان رامسر انجام خواهد شد را کسب می کنند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی