رفتن به بالا
  • یکشنبه - 19 تیر 1401 - 13:59
  • کد خبر : ۱۲۶۴۰
  • چاپ خبر : هیوا افضلی : انگیزه ‌ام را از دست ندادم چون اهداف بزرگی در سر دارم

هیوا افضلی : انگیزه ‌ام را از دست ندادم چون اهداف بزرگی در سر دارم

به گزارش یاریزان؛ هیوا افضلی گفت: در ماه‌های اخیر با تمام توان تمرین می‌کردم و هدفم حضور موفق در بازیهای آسیایی بود که متاسفانه به تعویق افتاد و به نظرم شوک بزرگی برای همه ورزشکاران بود. او ادامه داد: به تعویق افتادن مسابقات در ابتدا باعث ناامیدی در ما شد و چند روزی دنیا روی سرم خراب شد ولی تلاش کردیم که تمرینات را جدی‌تر از قبل دنبال کنیم چون هدفم بزرگتر از اینهاست و برای کسب یک نتیجه عالی در بازیهای آسیایی سال آینده و مسابقات پیش‌رو خود را آماده می‌کنیم. افضلی در خصوص تمرینات خود در اردوی تیم ملی توضیح داد: در حال حاضر شرایط خوبی در اردو داریم و تمریناتمان را به صورت مستمر انجام می‌دهیم. وی همچنین گفت: در این مدت موفق شدم با کمک پدرو سنا و سایر مربیان پیشرفت خوبی داشته باشم و مهارتم در پارو زدن را ارتقا بدهم. حضور تحت نظر پدرو کیفیت کار من را بالا برده. تمرین زیر نظر یک مربی با کیفیت حتما روزهای روشنی را پیش‌رویم گذاشته است. ملی‌پوش کرمانشاهی ایران در پایان گفت: امیدوارم روند پیشرفت تیم به همین صورت ادامه داشته باشد و بتوانیم در مسابقات سال آینده نتایج خوبی کسب کنیم. تیم ما بسیار یک دست و خوب است و حتما در کنار هم و با همراهی مربیان موفق خواهیم بود.

هیوا افضلی ملی‌پوش کانوی ایران گفت: مدت زیادی بود که منتظر بازی‌ها بودم اما به تعویق افتاد ولی انگیزه‌ام را از دست ندادم چون اهداف بزرگی در سر دارم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

هیوا افضلی ملی پوش کرمانشاهی کانوی ایران گفت: مدت زیادی بود که منتظر بازی‌ها بودم اما به تعویق افتاد ولی انگیزه‌ام را از دست ندادم چون اهداف بزرگی در سر دارم.

به گزارش یاریزان؛ هیوا افضلی گفت: در ماه‌های اخیر با تمام توان تمرین می‌کردم و هدفم حضور موفق در بازیهای آسیایی بود که متاسفانه به تعویق افتاد و به نظرم شوک بزرگی برای همه ورزشکاران بود.

 

------------------------------------

او ادامه داد: به تعویق افتادن مسابقات در ابتدا باعث ناامیدی در ما شد و چند روزی دنیا روی سرم خراب شد ولی تلاش کردیم که تمرینات را جدی‌تر از قبل دنبال کنیم چون هدفم بزرگتر از اینهاست و برای کسب یک نتیجه عالی در بازیهای آسیایی سال آینده و مسابقات پیش‌رو خود را آماده می‌کنیم.

افضلی در خصوص تمرینات خود در اردوی تیم ملی توضیح داد: در حال حاضر شرایط خوبی در اردو داریم و تمریناتمان را به صورت مستمر انجام می‌دهیم.

وی همچنین گفت: در این مدت موفق شدم با کمک پدرو سنا و سایر مربیان پیشرفت خوبی داشته باشم و مهارتم در پارو زدن را ارتقا بدهم. حضور تحت نظر پدرو کیفیت کار من را بالا برده است. تمرین زیر نظر یک مربی با کیفیت حتما روزهای روشنی را پیش رویم گذاشته است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

هیوا افضلی ملی پوش کرمانشاهی ایران در پایان گفت: امیدوارم روند پیشرفت تیم به همین صورت ادامه داشته باشد و بتوانیم در مسابقات سال آینده نتایج خوبی کسب کنیم. تیم ما بسیار یک دست و خوب است و حتما در کنار هم و با همراهی مربیان موفق خواهیم بود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی