رفتن به بالا
  • جمعه - 7 بهمن 1401 - 16:26
  • کد خبر : ۱۵۰۱۴
  • چاپ خبر : هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال بانوان / گروه بهمن فاتح بازی بزرگ هفته

هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال بانوان / گروه بهمن فاتح بازی بزرگ هفته

در هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال بانوان ایران تیم تیروژ حیات کردستان در دیداری نزدیک نتوانست تلسم شکست ناپذیری گروه بهمن را بشکند و نتایج شگفت انگیز این تیم را تغییر دهد. به گزارش یاریزان؛ هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال بانوان با ادامه شکست ناپذیری گروه بهمن تهران و همچنین پیروزی شهرداری گرگان همراه بود و پالایش نفت آبادان نیز در برابر ذوب آهن به برتری دست یافت. شاگردان سروه ضرغامی در مهمترین دیدار این هفته که بین دو تیم تیروز حیات کردستان و گروه بهمن در سالن دانشگاه شریف برگزار شد در دیداری بسیار نزدیک موفق نشدند تا با شکست تیم تهرانی فاصله خود را با صدر جدول به حداقل برسانند و نوار پیروزی های یاران گلشید امیدیان ستاره کرمانشاهی بسکتبال ایران را قطع کنند. در هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال بانوان ایران؛ نتایج زیر رقم خورد: شهرداری گرگان ۱۰۰ _ سپهرداد تهران ۳۸ گروه بهمن تهران ۶۹ _ تیروژ حیات کردستان ۶۵ پالایش نفت آبادان ۶۹ _ ذوب آهن اصفهان ۵۲ پازآشا آروین تهران ۷۴ _ پادما یدک ایرانیان اصفهان ۵۵ ستاد شرکت ملی گاز تهران ۵۹ _ نیکان تهران ۶۵ در پایان این هفته گروه بهمن تهران با ۱۵ پیروزی و بدون شکست و کسب ۳۰ امتیاز صدرنشین است و شهرداری گرگان با ۲۶ امتیاز دوم است. همچنین تیم تیروژ حیات کردستان با کسب 25 امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارند. جدول مسابقات لیگ برتر بسکتبال زنان ایران در پایان هفته پانزدهم به شرح زیر است:

هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه های ایران با برگزاری پنج دیدار در شهر های مختلف پیگیری شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه های ایران با برگزاری پنج دیدار در شهر های مختلف پیگیری شد.

به گزارش یاریزان؛ گروه بهمن تهران و شهرداری گرگان تیم های اول و دوم جدول رده بندی لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور در سالن دانشگاه صنعتی شریف تهران و در هفته ی شانزدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که در پایان گروه بهمن در یکبازی بسیار نزدیک که در اکثر دقایق نیز تیم شهرداری گرگان پیش بود ، به برد ۶۱–۵۹ دست یافت.

 

------------------------------------

با این پیروزی گروه بهمن تهران همچنان بدون شکست باقی ماند و با ۳۲ امتیاز صدرنشین است.

پالایش نفت آبادان با ۲۸ امتیاز به رده ی دوم صعود کرد . شهرداری گرگان ، تیروژ حیات کردستان و ذوب آهن اصفهان سه تیم ۲۷امتیازی هستند.

تیم پادما یدک ایرانیان اصفهان هم در این هفته اولین برد خود را بدست آورد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

نتایج هفته شانزدهم :

ذوب آهن اصفهان ۸۲ _ سپهرداد تهران ۳۴

پادما یدک ایرانیان اصفهان ۷۳ _ ستاد شرکت ملی گاز تهران ۵۵

نیکان تهران ۶۰ _ پالایش نفت آبادان ۷۵

گروه بهمن ۶۱ – شهرداری گرگان ۵۹

تیروژ حیات کردستان ۲۰ _ پاز آشا آروین تهران صفر

بازی تیروژ حیات کردستان و پازآشا آروین تهران بدلیل عدم حضور تیم تهرانی در سنندج برگزار نشد.

 

جدول مسابقات در پایان هفته شانزدهم به شرح ذیل است:

هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه های ایران با برگزاری پنج دیدار در شهر های مختلف پیگیری شد. به گزارش یاریزان؛ گروه بهمن تهران و شهرداری گرگان تیم های اول و دوم جدول رده بندی لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور در سالن دانشگاه صنعتی شریف تهران و در هفته ی شانزدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که در پایان گروه بهمن در یکبازی بسیار نزدیک که در اکثر دقایق نیز تیم شهرداری گرگان پیش بود ، به برد ۶۱–۵۹ دست یافت. با این پیروزی گروه بهمن تهران همچنان بدون شکست باقی ماند و با ۳۲ امتیاز صدرنشین است. پالایش نفت آبادان با ۲۸ امتیاز به رده ی دوم صعود کرد . شهرداری گرگان ، تیروژ حیات کردستان و ذوب آهن اصفهان سه تیم ۲۷امتیازی هستند. تیم پادما یدک ایرانیان اصفهان هم در این هفته اولین برد خود را بدست آورد. نتایج هفته شانزدهم : ذوب آهن اصفهان ۸۲ _ سپهرداد تهران ۳۴ پادما یدک ایرانیان اصفهان ۷۳ _ ستاد شرکت ملی گاز تهران ۵۵ نیکان تهران ۶۰ _ پالایش نفت آبادان ۷۵ گروه بهمن ۶۱ – شهرداری گرگان ۵۹ تیروژ حیات کردستان ۲۰ _ پاز آشا آروین تهران صفر بازی تیروژ حیات کردستان و پازآشا آروین تهران بدلیل عدم حضور تیم تهرانی در سنندج برگزار نشد. جدول مسابقات در پایان هفته شانزدهم به شرح ذیل است: شایان ذکر است؛ دو هفته تا پایان مرحله مقدماتی باقی مانده است که در پایان مرحله مقدماتی تیم های اول تا هشتم به مرحله حذفی راه پیدا می کنند. در مرحله حذفی؛ تیم اول با هشتم ، تیم دوم با هفتم ، تیم سوم با ششم و تیم چهارم با پنجم بصورت دو برد از سه بازی مصاف می دهند تا چهار تیم برتر مشخص شوند.

 

شایان ذکر است؛ دو هفته تا پایان مرحله مقدماتی باقی مانده است که در پایان مرحله مقدماتی تیم های اول تا هشتم به مرحله حذفی راه پیدا می کنند.

در مرحله حذفی؛ تیم اول با هشتم ، تیم دوم با هفتم ، تیم سوم با ششم و تیم چهارم با پنجم بصورت دو برد از سه بازی مصاف می دهند تا چهار تیم برتر مشخص شوند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی