رفتن به بالا
  • یکشنبه - 7 اسفند 1401 - 15:51
  • کد خبر : ۱۵۲۹۴
  • چاپ خبر : نفرات برتر مسابقات روئینگ بانوان ایران در دو بخش ۱۰۰۰ و ۵۰۰ متر معرفی شدند

نفرات برتر مسابقات روئینگ بانوان ایران در دو بخش ۱۰۰۰ و ۵۰۰ متر معرفی شدند

پس از برگزاری مسابقات روئینگ دختران المپیاد استعدادهای برتر ایران قایقرانان منتخب ابن رقابت ها مشخص شدند. به گزارش یاریزان؛ مسابقات المپیاد استعدادهای برتر قایقرانی در رشته‌های روئینگ و اسلالوم در بخش دختران امروز ۱۰ مهر به میزبانی هیات قایقرانی استان تهران در دریاچه آزادی برگزار شد. در این المپیاد ورزشکاران در مواد ۱۰۰۰، ۵۰۰ و ۲۵۰ متر در دو رده سنی زیر ۱۷ سال و زیر ۱۵ سال رقابت کردند. ورزشکارانی از ۱۸ استان اصفهان، البرز، خراسان رضوی، آذربایجان غربی، زنجان، قزوین، گیلان، هرمزگان، کرمانشاه، مازندران، تهران، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، یزد، همدان و کردستان در این رقابت شرکت کردند. ابتدا مسابقات مقدماتی انجام و پس از آن با برگزاری رقابت‌های فینال نفرات برتر مشخص شدند. … در گروه اول مقدماتی روئینگ ۱۰۰۰ متر رده سنی A آوینا بخشایی از تهران، پرینا ایمانی از زنجان و آنوشا امیدی اول تا سوم شدند و در گروه دوم مقدماتی این ماده صدف صیاد شمالی از مازندران، عسل فرجی از آذربایجان غربی و تارا اقلیمی از گیلان اول تا سوم شدند. … در گروه اول مقدماتی روئینگ ۵۰۰ متر رده سنی A مهنا حیدری از زنجان، ریحانه حسین‌پور و پارمیدا جوهرچی از مازندران اول تا سوم شدند و در گروه دوم مقدماتی مهنا حاجی حسینی از تهران، ژیوران ملا از آذربایجان غربی و هنگامه کامیاب از گیلان اول تا سوم شدند. … در گروه اول مقدماتی روئینگ ۲۵۰ متر رده سنی B ایلا اسماعیلی از مازندران، ملیکا بهرامی از زنجان و فاطمه آدبش از گیلان اول تا سوم شدند و در گروه دوم مقدماتی ملینا خالقی از تهران، الیسا فریدون از فارس پرینا محمدی از آذربایجان غربی جایگاه اول تا سوم را به دست آوردند. … در ادامه مسابقات فینال المپیاد استعدادهای برتر روئینگ دختران ایران با معرفی قایقرانان منتخب برگزار شد. … در روئینگ ۵۰۰ متر زیر ۱۵ سال سها فخری از تهران با زمان ۱:۵۹.۸۶۰ دقیقه صاحب مدال طلا شد، ماهک کاظمی از مازندران با زمان ۲:۰۲.۹۸۰ دقیقه مدال نقره به دست آورد و سلدا شامی از زنجان با زمان ۲:۱۰.۰۶۰ دقیقه و رونیا گرزی با زمان ۲:۰۴.۱۵۰ دقیقه مشترکا بر سکوی سوم ایستادند. … در روئینگ ۱۰۰۰ متر زیر ۱۷ سال آوینا بخشایی از تهران با زمان ۴:۱۵.۳۵۰ دقیقه مقام اول، پرنیا ایمانی از زنجان با زمان ۴:۳۶.۷۸۰ دقیقه مقام دوم و صدف صیاد شمالی از مازندران با زمان ۴:۴۵.۹۸۰ دقیقه و آنوشا امیدی با زمان ۴:۴۲.۸۶۰ دقیقه مشترکا مقام سوم را به دست آوردند. … در روئینگ ۵۰۰ متر زیر ۱۷ سال مهنا حاجی حسینی از تهران با زمان ۱:۵۵.۴۵۰ دقیقه، مهنا حیدری از زنجان با زمان ۲:۰۰.۲۵۰ دقیقه و ژیروان ملا از آذربایجان غربی با زمان ۲:۰۴.۴۵۰ دقیقه صاحب مدال طلا، نقره و برنز شدند. … در روئینگ ۲۵۰ متر زیر ۱۵ سال ملینا خالقی از تهران با زمان ۵۷.۶۴۰ ثانیه مدال طلا، ایلا اسماعیلی از مازندران با زمان ۵۹.۶۸۱ ثانیه مدال نقره و الیسا فریدون از فارس با زمان ۱:۰۶.۷۸۰ دقیقه مدال برنز به دست آوردند.

در آغاز مسابقات قهرمانی کشور روئینگ بزرگسالان و جوانان در بخش بانوان نفرات برتر مسافت ۱۰۰۰  و ۵۰۰ متر مشخص شدند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در آغاز مسابقات قهرمانی کشور روئینگ بزرگسالان و جوانان در بخش بانوان نفرات برتر مسافت ۱۰۰۰  و ۵۰۰ متر مشخص شدند.

به گزارش یاریزان؛ در رقابت های روئینگ قهرمانی بانوان ایران، ۶۳ ورزشکار از استان‌های خراسان شمالی، گیلان، کردستان، کرمانشاه، آذربایجان‌غربی، فارس، مازندران، هرمزگان، زنجان، تهران (الف و ب) و همدان در دو رده جوانان و بزرگسالان رقابت می‌کنند.

 

------------------------------------

این مسابقات در بخش سبک‌وزن، سنگین‌وزن و جوانان در دور مقدماتی و فینال برگزار خواهد شد.

 

نتایج و نفرات برتر مسابقات روئینگ بانوان ایران در مسافت ۱۰۰۰ متر به شرح ذیل است:

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در دور مقدماتی روئینگ تکنفره ۱۰۰۰ متر جوانان گروه اول ساقی ملکی از تهران الف، ژیوان ملا از آذربایجان غربی و عسل فرجی از زنجان و در گروه دوم کیانا بخشایی از تهران الف، پرنیا ایمانی از زنجان و آنوشا امیدی از تهران الف اول تا سوم شدند.

در فینال روئینگ تکنفره سنگین وزن ۱۰۰۰ متر مهسا جاور از زنجان با زمان ۴:۰۱.۵۴۰ دقیقه مقام اول، فاطمه مجلل از آذربایجان غربی با زمان ۴:۰۵.۴۷۰ دقیقه مقام دوم و مریم امیدی پارسا از همدان با زمان ۴:۰۸.۷۴۰ دقیقه مقام سوم را به دست آوردند.

در فینال روئینگ تکنفره سبک‌وزن ۱۰۰۰ متر شکیبا وقوفی از تهران الف با زمان ۳:۵۹.۲۲۰ دقیقه مدال طلا، کیمیا زارعی از همدان با زمان۳:۵۹.۵۴۰ دقیقه مدال نقره و ملیکا سلطانی از زنجان با زمان ۴:۲۶.۳۹۰ دقیقه مدال برنز به دست آوردند.

در فینال روئینگ تکنفره جوانان ۱۰۰۰ متر کیانا بخشایی از تهران الف با زمان ۴:۱۳.۱۲۰ دقیقه مدال طلا، ژیوان ملا از آذربایجان غربی با زمان با زمان ۴:۳۳.۴۸۰ دقیقه مدال نقره و پرنیا ایمانی از زنجان با زمان ۴:۳۳.۷۰۰ دقیقه مدال برنز به دست آوردند.

 

نتایج و نفرات برتر مسابقات روئینگ بانوان ایران در مسافت ۵۰۰ متر به شرح ذیل است:

در دور مقدماتی روئینگ تکنفره جوانان ۵۰۰ متر در گروه اول محنا حاجی حسینی از تهران الف، مهنا حیدری از زنجان و دیلان عزیزی از آذربایجان غربی و در گروه دوم آمیتیس دلاوری از تهران الف، صدف صیادشمالی از مازندران و غزل ارکی از خراسان شمالی اول تا سوم شدند.

در فینال روئینگ تکنفره سبک وزن ۵۰۰ متر زینب نوروزی از زنجان با زمان ۱:۵۵.۸۲۰ دقیقه، ساقی ملکی از تهران با زمان ۲:۰۱.۵۹۰ دقیقه و پارمیدا جوهرچی از مازندران با زمان ۲:۱۶.۱۸۰ دقیقه مقام اول تا سوم را به دست آوردند.

در فینال روئینگ تکنفره سنگین وزن ۵۰۰ متر مریم کرمی از همدان با زمان ۱:۵۳.۶۹۰ دقیقه مدال طلا، کیانا بخشایی از تهران الف با زمان ۱:۵۷.۴۸۰ مدال نقره و زهرا سالاری‌کیا از تهران ب با زمان ۲:۰۲.۲۴۰ دقیقه مدال برنز را کسب کرد.

در فینال روئینگ تکنفره جوانان ۵۰۰ متر محنا حاجی‌حسینی از تهران الف با زمان ۲:۰۰.۴۵۰ مقام اول، مهنا حیدری از زنجان با زمان ۲:۰۵.۲۵۰ مقام دوم و دیلان عزیزی از آذربایجان غربی با زمان ۲:۰۸.۱۹۰ مقام سوم را به دست آوردند.

 

بر این اساس در رده سنی بزرگسالان تیم زنجان با ۲۹ امتیاز قهرمان شد، تهران الف با ۲۷ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و همدان با ۲۲ امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داد.
در رده سنی جوانان نیز تهران الف با ۱۸ امتیاز عنوان قهرمانی را به دست آورد، آذربایجان غربی و زنجان با ۱۳ امتیاز مشترکا نائب قهرمان شدند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی