رفتن به بالا
  • یکشنبه - 15 آبان 1401 - 16:29
  • کد خبر : ۱۳۹۸۵
  • چاپ خبر : مهدی خسروی مقابل قهرمان بوکس جهان نتیجه را واگذار کرد
مسابقات قهرمانی بوکس آسیا 2022؛

مهدی خسروی مقابل قهرمان بوکس جهان نتیجه را واگذار کرد

به گزارش یاریزان؛ فدراسیون جهانی بوکس ( ایبا ) شرایط سنی جهت شرکت در مسابقات کشوری و بین المللی بوکس در سال ۲۰۱۹ را اعلام کرد.

مهدی خسروی بوکسور کردستانی وزن ۵۴ کیلوگرم ایران در دومین دیدار خود در مسابقات آسیایی با شکست مقابل قهرمان جهان از دور رقابت‌ها کنار رفت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مهدی خسروی بوکسور کردستانی وزن ۵۴ کیلوگرم ایران در دومین دیدار خود در مسابقات آسیایی با شکست مقابل قهرمان جهان از دور رقابت‌ها کنار رفت.

به گزارش یاریزان؛ مسابقات قهرمانی بوکس آسیا ۲۰۲۲ با حضور ۳۲۰ (۲۱۱ مرد – ۱۰۹ زن) بوکسور از روز سه‌شنبه ۱۰ آبان‌ماه در “امان” اردن آغاز و تا روز ۲۱ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

 

------------------------------------

امروز یکشنبه ۱۵ آبان‌ماه و در روز ششم این رقابت‌ها مهدی خسروی در وزن ۵۴ کیلوگرم، سجاد محمدپور در وزن ۵۷ کیلوگرم، محمد کمالی در وزن ۶۰ گیلوگرم و اشکان رضایی در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم به عنوان نمایندگان کشورمان به مصاف رقبای خود می‌روند.

مهدی خسروی بوکسور کردستانی وزن ۵۴ کیلوگرم، در دومین دیدار خود در این رقابت‌ها مقابل شاخزود مظفروف از ازبکستان قهرمان جوانان جهان سال ۲۰۲۱ مبارزه کرد که نتیجه را ۵ بر صفر واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها خارج شد.

خسروی در اولین دیدار خود در روز ۱۱ آبان‌ماه توانسته بود “رانگسی سائو” از کامبوج را با نتیجه ۵ بر صفر شکست دهد. این پیروزی در حالی حاصل شده بود که مهدی با وجود ناک دان شدن و از دست دادن راند نخست، در راند دوم و سوم بازگشت قدرتمندانه‌ای داشت و با ارائه مبارزه دیدنی برنده این دیدار لقب گرفت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

هدایت این نفرات برعهده علیرضا استکی به عنوان سرمربی و غلامرضا کریمی، همایون امیری، جاسم دلاوری، شهرام فاتح و دانیال تیماجی به عنوان مربی است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی