رفتن به بالا
  • جمعه - 4 خرداد 1397 - 12:19
  • کد خبر : ۳۰۲۹
  • چاپ خبر : مهدی بهرامی پاراتکواندوکار کرمانشاهی به همراه تیم ملی برسکوی نخست آسیا ایستاد
در کلاسk43 در وزن۷۵+کیلوگرم؛

مهدی بهرامی پاراتکواندوکار کرمانشاهی به همراه تیم ملی برسکوی نخست آسیا ایستاد

  در پایان چهارمین دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمانی آسیا، تیم‌ملی ایران برای چهارمین بار و با درخشش مهدی بهرامی پاراتکواندوکار کرمانشاهی ، مقتدرانه بر سکوی قهرمانی قاره کهن ایستاد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ چهارمین دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمانی آسیا امروز (پنجشنبه – ۳ خردادماه) با حضور ۱۲۰ هوگوپوش از ۲۸ کشور به میزبانی شهر […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در پایان چهارمین دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمانی آسیا، تیم‌ملی ایران برای چهارمین بار و با درخشش مهدی بهرامی پاراتکواندوکار کرمانشاهی ، مقتدرانه بر سکوی قهرمانی قاره کهن ایستاد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ چهارمین دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمانی آسیا امروز (پنجشنبه – ۳ خردادماه) با حضور ۱۲۰ هوگوپوش از ۲۸ کشور به میزبانی شهر «هوشیمینه» ویتنام برگزار شد.

تیم‌ملی تکواندو کشورمان با ۶ مدال طلای مهدی پور رهنما، حامد حق‌شناس، سعید صادقیان‌پور، احمد نریمانی، مهدی بهرامی آذر از کرمانشاه و مهتاب نبوی، یک نقره اصغر عزیزی و دو برنز محمدرضا شعبانی و مهتاب نبوی مقتدرانه توانست عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به نام خود ثبت نماید.

ازبکستان نایب قهرمان شد و مغلوستان نیز بر سکوی سومی ایستاد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

مهدی بهرامی پاراتکواندوکار کرمانشاهی در کلاسk43 در وزن۷۵+کیلوگرم در این رقابتها حضور داشت.

گفتنی است؛ هدایت این تیم را پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی و مهدی احمدی به عنوان مربی برعهده داشتند. مسعود لشکری نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور داشت.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی