رفتن به بالا
  • جمعه - 26 فروردین 1401 - 14:14
  • کد خبر : ۱۲۱۹۹
  • چاپ خبر : ملی پوش کردستانی به مسابقات آسیایی ملی مچ اندازی در ازبکستان اعزام می شود

ملی پوش کردستانی به مسابقات آسیایی ملی مچ اندازی در ازبکستان اعزام می شود

رقابت‌های قهرمانی مچ‌اندازی ایران با معرفی تیم‌های برتر رده‌های بزرگسالان و پیشکسوتان به کار خود پایان داد. به گزارش یاریزان؛ بیست و سومین دوره مچ اندازی قهرمانی کشور در بخش مردان که در استان کردستان و شهر سنندج برگزار شد، با مشخص شدن نفرات و تیم های برتر، به کار خود خاتمه داد. در این رقابت ها و در رده سنی بزرگسالان تیم گلستان توانست با کسب مجموع  146 امتیاز در هر دو بخش دست چپ و دست راست به مقام نخست دست پیدا کند. در مسابقات دست راست اصفهان دوم و کردستان سوم شدند و در دست چپ کردستان در دوم ایستاد و اصفهان نیز به مقام سوم رسید. در رده سنی پیشکسوتان نیز استان کردستان توانست با کسب 60  امتیاز در دست راست و78  امتیاز در دست چپ به مقام نخست کشوری دست یابد و به ترتیب تیم های اصفهان و البرز نیز دوم و سوم شدند .

اردوی تیم ملی مچ اندازی جهت اعزام به مسابقات آسیایی ازبکستان با حضور ملی پوش کردستانی برگزار شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

اردوی تیم ملی مچ اندازی جهت اعزام به مسابقات آسیایی ازبکستان با حضور ملی پوش کردستانی برگزار شد.

به گزارش یاریزان؛ مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ به میزبانی سمرقمند ازبکستان از ۳ الی ۱۰ اردیبهشت ماه برگزار می شود و تیم ملی ایران نیز خودش را برای شرکت در این مسابقات آماده می کند.

 

------------------------------------

منتخبان کمیته فنی از مسابقات انتخابی تیم ملی جهت شرکت در این رقابت ها معرفی شدند و اولین مرحله از اردوی تیم ملی روز پنجشنبه ۲۵ فروردین ماه با حضور ملی پوش کردستانی آغاز شد.

لیست اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی مچ اندازی ایران به شرح زیر است:

مجتبی حیدری (چهارمحال و بختیاری)، جمیل کر (گلستان)، آرتین یاری نژاد (خراسان رضوی)، فرزین عطایی (خراسان رضوی)، اسماعیل نقدی (اصفهان)، رضا صادقی (اصفهان)، احمدرضا سلطانی (اصفهان)، احسان مهرافزا (البرز) و بهروز عباسی (کردستان) نفراتی هستند که به عنوان ورزشکار تیم ملی را در مسابقات آسیایی همراهی می کنند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

همچنین اسدااله عزیزیان رییس کمیته مچ اندازی، علی مدانلو به عنوان سرپرست، عباس آریایی فر به عنوان مربی و مهرداد آرین به عنوان داور در مسابقات آسیایی تیم ملی ایران را همراهی خواهند کرد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی