رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 19 دی 1398 - 23:38
  • کد خبر : ۵۹۱۸
  • چاپ خبر : ملی پوش قایقرانی : ‌می‌خواهم در قایقرانی برای ایران افتخار آفرینی کنم

ملی پوش قایقرانی : ‌می‌خواهم در قایقرانی برای ایران افتخار آفرینی کنم

احمد احمدی قایقران مهابادی از سوی فدراسیون جهانی بادبانی برای حضور در کاپ 2 جهانی دعوت شد.

به گزارش یاریزان؛ احمد احمدی ملی پوش قایقرانی : با کسب بهترین نتیجه در مسابقات انتخابی المپیک سعی می‌کنم برای ایران افتخار آفرینی کنم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

احمد احمدی ملی پوش قایقرانی : با کسب بهترین نتیجه در مسابقات انتخابی المپیک سعی می‌کنم برای ایران افتخار آفرینی کنم.

به گزارش یاریزان؛ احمد احمدی ملی پوش قایقرانی بادبانی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: از کودکی به ورزش علاقه داشتم و ورزش می‌کردم. بادبانی یکی از رشته‌هایی است که به تازگی در ایران آمده و استعدادیابی آن در سراسر کشور انجام شد. من به عنوان یکی از افراد مستعد در این رشته انتخاب شدم و با کمک خداوند توانستم زیر پرچم کشورم خدمت کنم.

 

------------------------------------

او افزود: رشته بادبانی قابل مقایسه با سایر رشته‌های ورزشی نیست در رشته‌های دیگر بحث استعداد مطرح است، ولی در رشته بادبانی فقط بحث استعداد مطرح نیست و در کنارش تجربه نیز مهم است. ولی در رشته بادبانی فقط بحث استعداد مطرح نیست و در کنارش تجربه نیز مهم است.

احمدی ادامه داد: در بادبانی هر مرحله آن باید طی شود، زیرا کاملا تجربی است. به همین دلیل اکثر فینالیست‌های برتر نیز بالای ۳۰ سال دارند. دارنده طلای المپیک ریو ۴۲ سال سن داشت.

او با اشاره به شانس مجددش برای شرکت در مسابقات المپیک گفت: با کمک رئیس فدراسیون قایقرانی، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک توانستم در مسابقات کسب سهمیه المپیک شرکت کنم. ماه آینده هم برای ادامه تمرینات فیزیکی و قایقرانی به اسپانیا باز می‌گردم. با کسب بهترین نتیجه سعی می‌کنم برای ایران افتخار آفرینی کنم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

احمدی ادامه داد: حدود یک هفته می‌شود که از اسپانیا برگشته ام. در حال حاضر در تهران و مهاباد طبق برنامه مربی ایتالیایی ام پیش می‌روم. زیر نظر او با ارتباط تصویری و اینترنتی تمرینات بدنی و هوازی را انجام می‌دهم.

ملی پوش مهابادی قایقرانی ایران ادامه داد: مسابقات انتخابی المپیک توکیو که انتخاب قاره‌ای هم است ۲۷ اسفند در ابوظبی برگزار می‌شود. رقبای اصلی ما در این مسابقات سنگاپور، تایلند و بحرین هستند.

احمدی گفت: رشته بادبانی در ایران توسعه یافته نیست هدفم توسعه این ورزش در ایران است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی