رفتن به بالا
  • شنبه - 20 مهر 1398 - 14:16
  • کد خبر : ۵۵۶۱
  • چاپ خبر : ارومیه بر سکوی نخست مسابقات ووشو استان آذربایجان غربی ایستاد

ارومیه بر سکوی نخست مسابقات ووشو استان آذربایجان غربی ایستاد

نفرات برتر تيم ملي ووشوي جوانان ايران در بخش سانداي پسران معرفي شدند.

  مسابقات قهرمانی ووشو استان آذربایجان غربی در دو بخش آقایان و بانوان با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد. به گزارش یاریزان؛ پس از برگزاری مسابقات ووشو استان آذربایجان غربی به میزبانی شهرستان ارومیه، این رقابتها با قهرمانی میزبان به پایان رسید.  ———————————— تیم ووشو شهرستان ارومیه با کسب ۱۴۷۵ امتیاز […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مسابقات قهرمانی ووشو استان آذربایجان غربی در دو بخش آقایان و بانوان با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش یاریزان؛ پس از برگزاری مسابقات ووشو استان آذربایجان غربی به میزبانی شهرستان ارومیه، این رقابتها با قهرمانی میزبان به پایان رسید.

 

------------------------------------

تیم ووشو شهرستان ارومیه با کسب ۱۴۷۵ امتیاز در بخش آقایان قهرمان و تیم های میاندوآب با ۶۴۰ و مهاباد با ۳۷۵ و سلماس با ۳۰۵ امتیاز به ترتیب در رده های بعدی این رقابتها قرار گرفتند.

شایان ذکر است همچنین در بخش تالو شهرستان ارومیه با کسب ۱۳۲۰ امتیاز و تیم های میاندوآب و سلماس به ترتیب با ۳۸۰ و ۱۸۰ امتیاز به مقام های دوم و سوم تیمی دست یافتند و تیم های مهاباد و خوی نیز در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

در این مسابقات که در سالن سه هزار نفری شهیدان آهندوست و با استقبال پرشور و بینظیر علاقمندان و به مدت دو روز برگزار شد، در بخش ساندا نیز تیم مهاباد با ۲۶۵ امتیاز اول و تیم های میاندوآب و پیرانشهر با ۲۶۰ و ۲۰۰ به ترتیب دوم و سوم شدند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

تیم های آقایان بوکان، ارومیه، خوی، سلماس و نقده نیز در رده های بعدی این رقابتها قرار گرفتند.

شایان ذکر است در دیدارهای بانوان نیز تیم ارومیه مقام اول و تیم های سلماس و چایپاره دوم و سوم شده بودند.

رقابتهای ووشو “جام شهدای آذربایجان غربی” با شرکت بیش از ۴۷۰ رزمی کار استان در دو رشته تالو و ساندا و با حضور شهرستانهای ارومیه، چایپاره، سلماس، خوی، بوکان، پیرانشهر، اشنویه، سردشت، تکاب، میاندوآب و نقده در تمامی رده های سنی استاندارد پس از سه روز رقابت به کار خود پایان داد.

نفرات برتر هر وزن به اردوی انتخابی تیم استان جهت شرکت در رقابتهای کشوری که در آبان ماه در استانهای آذربایجان شرقی و البرز برگزار خواهد شد، اعزام می شوند تا پس از طی مسابقات انتخابی به اردوی تیم ملی دعوت بشوند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی