رفتن به بالا
  • سه شنبه - 16 آذر 1395 - 12:50
  • کد خبر : ۱۷۰۸
  • چاپ خبر : مسابقات تکواندو دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بمیزبانی پیرانشهر برگزار می شود

مسابقات تکواندو دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بمیزبانی پیرانشهر برگزار می شود

  مسابقات تکواندو دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی از ۱۸ آذر به مدت دو روز به میزبانی این واحد دانشگاهی برگزار می شود. به گزارش یاریزان؛ دکتر حاتم معروف در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا با بیان اینکه این مسابقات برای انتخاب تیم دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی برای شرکت در مسابقات […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مسابقات تکواندو دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی از ۱۸ آذر به مدت دو روز به میزبانی این واحد دانشگاهی برگزار می شود.

به گزارش یاریزان؛ دکتر حاتم معروف در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا با بیان اینکه این مسابقات برای انتخاب تیم دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی برای شرکت در مسابقات کشوری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود، اظهار کرد: برگزاری چنین مسابقاتی می‌تواند در شناسایی استعداهای ناب ورزشی در رشته‌های مختلف تاثیرگذار باشد.

 

------------------------------------

رئیس واحد پیرانشهر با بیان اینکه استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود در دانشگاه و اشاعه فرهنگ تربیت بدنی و ورزش همگانی در جامعه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی باید اولویت برنامه‌های دانشجویی باشد، گفت: برگزاری مسابقات ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌ها نشانه نگاه عادلانه مسئولان به همه واحدها و مراکز دانشگاهی است.

وی با بیان اینکه واحد پیرانشهر ۱۱ و ۱۲ آذر نیز میزبان مسابقات قهرمانی ووشو دانشجویان استان بود، خاطرنشان کرد: مسابقات تکواندو دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی پنجشنبه و جمعه ۱۸ و ۱۹ آذر با حضور ۷ تیم به میزبانی واحد پیرانشهر برگزار می‌شود.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی