رفتن به بالا
  • سه شنبه - 7 بهمن 1399 - 16:32
  • کد خبر : ۹۳۲۳
  • چاپ خبر : مرحله جدید اردوهای تیم ملی تفنگ و تپانچه از ۹ بهمن ماه آغاز می شود
با اعلام فدراسیون؛

مرحله جدید اردوهای تیم ملی تفنگ و تپانچه از ۹ بهمن ماه آغاز می شود

سازمان لیگ فدراسیون تیراندازی از کلیه تیم های لیگ برتری خواست برای حضور در فصل جدید این رقابت ها حداکثر تا هفتم آبان آمادگی خود را به این سازمان اعلام کنند.

مرحله جدید اردوی تیم ملی تفنگ و تپانچه در حالی از ۹ بهمن آغاز خواهد شد که ۱۶ ورزشکار از ۱۱ استان کشور به این اردو فراخوانده شدند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مرحله جدید اردوهای تیم ملی تفنگ و تپانچه در حالی از ۹ بهمن آغاز خواهد شد که ۱۶ ورزشکار از ۱۱ استان کشور به این اردو فراخوانده شدند.

به گزارش یاریزان و با اعلام فدراسیون تیراندازی، مرحله جدید اردوهای تیم ملی تفنگ و تپانچه در حالی از ۹ بهمن تا یکم اسفند ماه در محل سالن های این فدراسیون برگزار می شود.

 

------------------------------------

در ماده تپانچه بادی هانیه رستیمان از مازنداران، گلنوش سبقت الهی از اصفهان، مینا قربانی از همدان، جواد فروغی از ایلام، وحید گل خندان از فارس، محمد رسول عفتی از کرمانشاه و سجاد پورحسینی از گیلان نفراتی هستند که زیر نظر مربیان تمرینات خود را پیگیری می کنند.

همچنین در ماده تفنگ نیز، نجمه خدمتی از خراسان جنوبی، آرمینا صادقیان از ایلام، فاطمه کرم زاده از بوشهر، مه لقا جام بزرگ از همدان، مهیار صداقت از تهران، حسین باقری از اصفهان، امیرمحمد نکونام از تهران، پوریا نوروزیان از ایلام و امیرسیاوش ذوالفقاریان از سمنان نفراتی هستند که به این اردو فراخوانده شدند.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی