رفتن به بالا
  • سه شنبه - 29 خرداد 1397 - 13:16
  • کد خبر : ۳۱۴۴
  • چاپ خبر : کرمانشاه دومین استانی است که مجوز رسمی موی تای حرفه ای بانوان را دریافت کرده است
نماینده موتای حرفه‌ای (WPMF) بانوان در ایران:

کرمانشاه دومین استانی است که مجوز رسمی موی تای حرفه ای بانوان را دریافت کرده است

  نماینده موتای حرفه‌ای ( WPMF ) بانوان در ایران از راه اندازی رسمی موی تای حرفه ای بانوان در کرمانشاه بعنوان دومین استان کشور خبر داد. به گزارش یاریزان؛ سمیه بهرامی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به قدمت دو هزار ساله ورزش موتای در دنیا، اظهار کرد: موتای ورزش ملی کشور […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

نماینده موتای حرفه‌ای ( WPMF ) بانوان در ایران از راه اندازی رسمی موی تای حرفه ای بانوان در کرمانشاه بعنوان دومین استان کشور خبر داد.

به گزارش یاریزان؛ سمیه بهرامی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به قدمت دو هزار ساله ورزش موتای در دنیا، اظهار کرد: موتای ورزش ملی کشور تایلند است که از سال ۷۴ وارد ایران شد.
وی موتای را خشن ترین، قدرتی ترین و زیباترین رشته ورزش های رزمی عنوان کرد و ادامه داد: این ورزش طی چند سال گذشته به ایران وارد شده، اما نه به صورت رسمی و درحال حاضر ورزشکاران و داوران مطرحی نیز در این رشته داریم.
نماینده موی تای حرفه ای بانوان در ایران خاطرنشان کرد: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده توانستیم امسال موی تای حرفه ای را بصورت رسمی در ایران ثبت کنیم.
وی افزود: پس از استان تهران، کرمانشاه دومین استانی است که مجوز رسمی موی تای حرفه ای را دریافت کرده و هم اکنون در سطح دو باشگاه شهر کرمانشاه (بانوان و آقایان) این رشته آموزش داده می شود.
بهرامی تاکید کرد: در بخش موی تای حرفه ای در استان کرمانشاه ۱۵۰ مرد و ۱۰۰ بانوی ورزشکار مشغول فعالیت هستند که در این زمینه پس از مرکز کشور کامل‌ترین تیم موی تای حرفه ای در استان کرمانشاه حضور دارند.
وی افزود: با رسمی شدن موی تای حرفه ای در کشور – درحال حاضر تهران و کرمانشاه- از این پس این امکان را خواهیم داشت که در مسابقات برون مرزی شرکت کرده و ورزشکاران خود را به این رقابت‌ها اعزام کنیم.
نماینده موی تای حرفه ای بانوان در ایران از برنامه ریزی برای فعال شدن موی تای حرفه ای در شهرستان های استان خبر داد وگفت: به تمام شهرستانهای استان فراخوان داده‌ایم و برای جذب نامه نگاری کرده‌ایم.

 

------------------------------------


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی