رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 15 مهر 1400 - 11:15
  • کد خبر : ۱۱۸۹۷
  • چاپ خبر : متین محمدی وزنه بردار سقزی عنوان هفتم جهان را کسب کرد
در وزن 55 کیلوگرم؛

متین محمدی وزنه بردار سقزی عنوان هفتم جهان را کسب کرد

به گزارش یاریزان؛ مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان جهان از روز سه شنبه 13 مهرماه به میزبانی شهر جده در کشور عربستان سعودی آغاز شد. در وزن 55 کیلوگرم متین محمدی وزنه بردار شایسته کردستانی که همراه با تیم ملی وزنه برداری کشورمان به این رقابت ها اعزام شده بود توانست رتبه هفتم جهان را بدست آورد. متین محمدی در حرکت اول یکضرب نتوانست وزنه 87 کیلوگرم را مهار کند اما در حرکت دوم و سوم با موفقیت وزنه های 87 و 92 کیلوگرم را بالای سر برد. این ملی پوش کردستانی که اولین تجربه خود در مسابقات جهانی را به نمایش گذاشت در گام اول حرکت دوضرب وزنه 110 کیلوگرم را بالای سر بُرد و در حرکت دوم و سوم در مهار وزنه های 114 و 118 ناکام ماند تا در نهایت به رتبه هفتم مسابقات قناعت کند. گفتنی است؛ وزنه برداران کشورهای تایلند، ترکیه و عربستان سعودی توانستند مقام های اول تا سوم این وزن را کسب کنند.

متین محمدی وزنه بردار سقزی در رقابت های قهرمانی جهان به میزبانی عربستان موفق شد رتبه هفتم جهان در وزن ۵۵ کیلوگرم را بدست آورد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

متین محمدی وزنه بردار سقزی در رقابت های قهرمانی جهان به میزبانی عربستان موفق شد رتبه هفتم جهان در وزن ۵۵ کیلوگرم را بدست آورد.

به گزارش یاریزان؛ مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان جهان از روز سه شنبه ۱۳ مهرماه به میزبانی شهر جده در کشور عربستان سعودی آغاز شد.

 

------------------------------------

در وزن ۵۵ کیلوگرم متین محمدی وزنه بردار شایسته کردستانی که همراه با تیم ملی وزنه برداری کشورمان به این رقابت ها اعزام شده بود توانست رتبه هفتم جهان را بدست آورد.

متین محمدی در حرکت اول یکضرب نتوانست وزنه ۸۷ کیلوگرم را مهار کند اما در حرکت دوم و سوم با موفقیت وزنه های ۸۷ و ۹۲ کیلوگرم را بالای سر برد.

این ملی پوش کردستانی که اولین تجربه خود در مسابقات جهانی را به نمایش گذاشت در گام اول حرکت دوضرب وزنه ۱۱۰ کیلوگرم را بالای سر بُرد و در حرکت دوم و سوم در مهار وزنه های ۱۱۴ و ۱۱۸ ناکام ماند تا در نهایت به رتبه هفتم مسابقات قناعت کند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

گفتنی است؛ وزنه برداران کشورهای تایلند، ترکیه و عربستان سعودی توانستند مقام های اول تا سوم این وزن را کسب کنند.

رقابت های وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان تا روز ۲۱ مهرماه به میزبانی عربستان و در شهر جده پیگیری خواهند شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی