رفتن به بالا
  • دوشنبه - 14 تیر 1400 - 11:59
  • کد خبر : ۱۰۸۳۹
  • چاپ خبر : لیگ مناطق فوتسال نونهالان ایران با حضور دو نماینده از استان کردستان آغاز شد
به میزبانی خرم آباد؛

لیگ مناطق فوتسال نونهالان ایران با حضور دو نماینده از استان کردستان آغاز شد

لیگ برتر فوتسال استان کردستان با حضور شش تیم و میزبانی شهرهای سنندج، مریوان و دهگلان آغاز به کار می کند.

لیگ مناطق فوتسال نونهالان ایران به میزبانی خرم آباد آغاز شد و تیم های زریبار اسپرت و ستارگان مریوان به عنوان دو نماینده استان کردستان در این رقابت ها حضور دارد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

لیگ مناطق فوتسال نونهالان ایران به میزبانی خرم آباد آغاز شد و تیم های زریبار اسپرت و ستارگان مریوان به عنوان دو نماینده استان کردستان در این رقابت ها حضور دارد.

به گزارش یاریزان؛ لیگ مناطق فوتسال نونهالان ایران از روز گذشته و با حضور ۷ تیم ستارگان مریوان، زریبار اسپرت مریوان، ستارگان لرستان، شهروند قرچک، فرزانگان تهران، گهرو، سرخپوشان کوتانی کوهدشت به میزبانی خرم آباد آغاز به کار کرد.

 

------------------------------------

در روز نخست این مسابقات و در دربی شهر مریوان، تیم ستارگان با نتیجه ۲ بر ۱ دیگر نماینده استان کردستان، زریبار اسپرت را شکست داد.

در روز دوم این مسابقات نیز تیم زریبار اسپرت در مقابل تیم صدرنشین شهروند قرچک به یک تساوی ارزشمند با نتیجه ۴ بر ۴ دست یافت و تیم ستارگان مریوان دیگر نماینده استان کردستان نیز با قرعه استراحت روبه رو شد.

امروز و در سومین روز از مسابقات و از ساعت ۱۴ تیم زریبار اسپرت به مصاف تیم سرخپوشان کوتانی کوهدشت خواهد رفت و از ساعت ۱۶ تیم ستارگان مریوان در مقابل وحدت گهرو قرار خواهد گرفت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی