رفتن به بالا
  • جمعه - 13 آبان 1401 - 21:40
  • کد خبر : ۱۳۹۷۱
  • چاپ خبر : لیگ برتر فوتبال بانوان ایران / پالایش گاز ایلام سه امتیاز شیرین را دریافت کرد

لیگ برتر فوتبال بانوان ایران / پالایش گاز ایلام سه امتیاز شیرین را دریافت کرد

تیم پالایش گاز ایلام در سومین هفته از لیگ برتر فوتبال بانوان ایران با پیروزی در خانه حریف سه امتیاز شیرین را به حساب خود واریز کرد. به گزارش یاریزان؛ تیم لیگ برتری فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام در فصل جاری با جذب بازیکنان موثر بومی و با کادر مجرب و کارکشته خود را آماده حضور در رقابت های فصل جاری پانزدهمین دوره لیگ برتر بانوان کرده است. پالایش گاز ایلام در دیدار اول خود مقابل تیم زارع باتری سنندج به نتیجه تساوی رضایت داد و در هفته دوم نیز برابر سپاهان متحمل شکست یک بر صفر شده بود. هفته سوم از مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان ایران اما روز جمعه سیزدهم آبان ماه با برگزاری پنج دیدار پیگیری شد. در مهمترین دیدار این هفته دربی کرمان برگزار شد و تیم‌های خاتون بم و شهرداری سیرجان به مصاف هم رفتند و در نهایت به تساوی یک بر یک رسیدند. شبنم بهشت برای سیرجان و زهرا قنبری مهاجم کرمانشاهی برای نماینده بم گلزنی کردند. همچنین شاگردان مریم ایراندوست در سپاهان هم مقابل زارع باتری سنندج به میدان رفتند و با نتیجه پرگل ۵ بر صفر حریف را بدرقه کردند. نتایج کامل هفته سوم لیگ برتر فوتبال زنان به شرح زیر است: خاتون بم ۱ _ ۱ شهرداری سیرجان سپاهان اصفهان ۵ _ صفر زارع باتری سنندج کیان نیشابور صفر _ ۲ ملوان بندرانزلی بادرود تهران صفر _ ۲ ایساتیس کران فارس پیکان البرز ۱ _ ۳ پالایش گاز ایلام

تیم پالایش گاز ایلام در سومین هفته از لیگ برتر فوتبال بانوان ایران با پیروزی در خانه حریف سه امتیاز شیرین را به حساب خود واریز کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم پالایش گاز ایلام در سومین هفته از لیگ برتر فوتبال بانوان ایران با پیروزی در خانه حریف سه امتیاز شیرین را به حساب خود واریز کرد.

به گزارش یاریزان؛ تیم لیگ برتری فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام در فصل جاری با جذب بازیکنان موثر بومی و با کادر مجرب و کارکشته خود را آماده حضور در رقابت های فصل جاری پانزدهمین دوره لیگ برتر بانوان کرده است.

 

------------------------------------

پالایش گاز ایلام در دیدار اول خود مقابل تیم زارع باتری سنندج به نتیجه تساوی رضایت داد و در هفته دوم نیز برابر سپاهان متحمل شکست یک بر صفر شده بود. هفته سوم از مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان ایران اما روز جمعه سیزدهم آبان ماه با برگزاری پنج دیدار پیگیری شد.

روژین تمریان، سمیه خرمی و سمیه فیضی سه گل زرد پوشان ایلامی را به ثمر رساندند تا این تیم در پایان هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان ایران با کسب چهار امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار گیرد.

در مهمترین دیدار این هفته دربی کرمان برگزار شد و تیم‌های خاتون بم و شهرداری سیرجان به مصاف هم رفتند و در نهایت به تساوی یک بر یک رسیدند. شبنم بهشت برای سیرجان و زهرا قنبری مهاجم کرمانشاهی برای نماینده بم گلزنی کردند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

همچنین شاگردان مریم ایراندوست در سپاهان هم مقابل زارع باتری سنندج به میدان رفتند و با نتیجه پرگل ۵ بر صفر حریف را بدرقه کردند.

 

نتایج کامل هفته سوم لیگ برتر فوتبال زنان به شرح زیر است:

خاتون بم ۱ _ ۱ شهرداری سیرجان

سپاهان اصفهان ۵ _ صفر زارع باتری سنندج

کیان نیشابور صفر _ ۲ ملوان بندرانزلی

بادرود تهران صفر _ ۲ ایساتیس کران فارس

پیکان البرز ۱ _ ۳ پالایش گاز ایلام


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی