رفتن به بالا
  • شنبه - 16 فروردین 1399 - 15:42
  • کد خبر : ۶۵۲۱
  • چاپ خبر : لیگ برتر بسکتبال در انتظار تصمیم سرنوشت‌ساز مسئولان

لیگ برتر بسکتبال در انتظار تصمیم سرنوشت‌ساز مسئولان

بلندقامتان تیم خانه بسکتبال کردستان در ادامه رقابت های لیگ دسته یک و در هفته سیزدهم در خانه خود مقابل تیم آتشی تهران متحمل شکست شدند.

قرار است تا پایان هفته جاری ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش تکلیف بازی‌های پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال را مشخص کند تا سرنوشت این رقابت ها نیز معلوم شود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

قرار است تا پایان هفته جاری ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش تکلیف بازی‌های پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال را مشخص کند.

به گزارش یاریزان و به نقل از خبرگزاری میزان، با لغو تمامی مسابقات ورزشی با بخشنامه ستاد مبارزه با ویروس کرونا تا پایان فروردین، ادامه برگزاری لیگ بسکتبال نیز همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

 

------------------------------------

این در حالی است که حدود یک ماهی می‌شود به دلیل شرایط حاد کرونا هم مسابقات و هم اردوی تمرینی تیم‌های لیگ برتری تعطیل شده است.

در همین خصوص صبح امروز (شنبه) مسئولان سازمان لیگ مکاتباتی را با اعضای ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش درباره اینکه آیا مرحله پلی‌آف لیگ بسکتبال برگزار شود یا خیر، انجام دادند و قرار شده تا پایان هفته جاری جواب نهایی خود را به فدراسیون اعلام کنند.

اکنون با توجه به اینکه کمتر از بیست روز دیگر به شروع ماه مبارک رمضان باقی مانده و انجام تمرینات و برگزاری مسابقات نسبت به قبل با محدودیت بیشتری مواجه خواهد شد، به نظر می‌رسد شرایط برای برگزاری ادامه لیگ سخت‌تر از قبل شود و شاید همین موضوع دلیلی برای عدم اتمام لیگ بسکتبال باشد. از طرفی ممکن است مسئولان فدراسیون بسکتبال به دنبال راهکار و فرمول جدیدی برای برای اتمام هر چه سریعتر این رقابت‌‎ها باشند. در نهایت باید دید کدام گزینه اجرایی می‌شود؛ اتمام مسابقات یا تعطیلی لیگ بدون تعیین تیم قهرمان.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

مسعود عماری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص اینکه آیا پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال انجام خواهد شد یا خیر، اظهار داشت: طبق آخرین تصمیم، قرار بود پلی‌آف لیگ برتر از بیستم فروردین شروع شود، اما اکنون با وضعیت به وجود آمده امکان برگزاری مسابقات در تاریخ مقرر وجود ندارد. به هر حال با توجه به تعویق یک ساله المپیک نیاز است جلسه‌ای با مربیان و مدیران عامل باشگاه‌ها داشته باشیم تا به راهکاری خوب برای لیگ برتر بسکتبال برسیم. امیدوارم در اولین فرصت به یک وجه اشتراک خوب برای ادامه لیگ در فصل جاری دست پیدا کنیم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی