رفتن به بالا
  • دوشنبه - 29 شهریور 1400 - 18:33
  • کد خبر : ۱۱۷۹۰
  • چاپ خبر : قنبری: هر بازی برای ما حکم فینال را دارد
رقابت های قهرمانی آسیا؛

قنبری: هر بازی برای ما حکم فینال را دارد

زهرا قنبری کاپیتان کرمانشاهی تیم ملی فوتبال بانوان درباره دیدار مقابل فلسطین گفت: باید با هوشیاری و دقت بالا به مصاف فلسطین برویم و معتقدم حق هیچ اشتباهی را در این دیدار نداریم.

  زهرا قنبری عضو تیم ملی فوتبال بانوان می گوید تجربه بازی با بنگلادش و اردن را دارم و هر دو تیم خیلی خوب و جنگنده هستند. به گزارش یاریزان؛ زهرا قنبری، هافبک تیم ملی فوتبال بانوان ایران در ابتدا گفت: همانطور که در جریان هستید بخاطر مصدومیتی که داشتم، در دو اردوی آخر به […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

زهرا قنبری عضو تیم ملی فوتبال بانوان می گوید تجربه بازی با بنگلادش و اردن را دارم و هر دو تیم خیلی خوب و جنگنده هستند.

به گزارش یاریزان؛ زهرا قنبری، هافبک تیم ملی فوتبال بانوان ایران در ابتدا گفت: همانطور که در جریان هستید بخاطر مصدومیتی که داشتم، در دو اردوی آخر به تیم ملی اضافه شدم. خوشبختانه شرایط تیم خیلی خوب و مناسب است و اینکه سعی کردم در این مدت مصدومیت، با تمرینات سبک تر خودم را در سطح آمادگی قرار دهم. در این دو اردوی هم سعی کردم تمرینات هماهنگی و آماده‌سازی را در کنار ملی پوشان انجام دهم تا به آمادگی کامل و هماهنگی لازم برسم.

 

------------------------------------

فوتبالیست اهل شهرستان کنگاور استان کرمانشاه در ادامه در خصوص حریفان تیم ملی گفت: تجربه بازی با بنگلادش و اردن دارم. هر دو تیم خیلی خوب و جنگنده هستند و تا لحظه آخر دست از تلاش برنمی دارند، اما ما هم ایران هستیم و آمده ایم که بهترین نتیجه را در این دوره از رقابتها رقم بزنیم. کادر فنی بازیهای جدید این دو تیم را برایمان آنالیز کرده و حمایت های که در این چند ماهه از تیم ملی فوتبال بانوان شده است را مطمئنا بچه ها با عملکرد مناسب شان بی جواب نمی گذارند. هر بازی برای ما حکم فینال را دارد.

قنبری با اشاره به حضور رئیس فدراسیون در تمرینات و اردوهای تیم ملی فوتبال بانوان گفت: حضور شهاب الدین عزیزی خادم در اردوها و تمرینات قوت قلبی برای بازیکنان است و انگیزه ما را دو چندان می کند.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی