رفتن به بالا
  • یکشنبه - 24 اسفند 1399 - 19:25
  • کد خبر : ۹۸۱۸
  • چاپ خبر : فولاد سیرجان‌ کار را برای شهرداری ارومیه سخت کرد / تعیین قهرمان به دیدار سوم کشید
لیگ برتر والیبال ایران؛

فولاد سیرجان‌ کار را برای شهرداری ارومیه سخت کرد / تعیین قهرمان به دیدار سوم کشید

به گزارش یاریزان؛ دیدار ‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران، از روز جمعه 22 اسفندماه به صورت دو برد از سه مسابقه با حضور دو تیم شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد که تیم شهرداری ارومیه در دیدار رفت سه بر دو حریف خود را شکست داد. امروز (یکشنبه) دو تیم در دیدار برگشت به مصاف هم رفتند و تیم فولاد سیرجان با اقتدار و سه بر صفر به پیروزی رسید تا تعیین تکلیف قهرمانی این رقابت‌ها به مسابقه سوم کشیده شود. محمدرضا تندروان در ابتدای این مسابقه از ترکیب رامین خانی، مهدی جلوه، صابر کاظمی، رحمان داودی، مجتبی یوسفی و علیرضا بهبودی در تیم فولاد سیرجان استفاده کرد و ترکیب تیم شهرداری ارومیه نیز در ابتدای این دیدار شامل مهران فیض امام‌دوست، محمدطاهر وادی، میثم صالحی، سعید مصطفی‌وند، پوریا یلی و مرتضی شریفی بود.

تیم فولاد سیرجان در دومین مسابقه با اقتدار شهرداری ارومیه را شکست داد تا تعیین قهرمان لیگ برتر والیبال مردان سال ۹۹ به دیدار سوم کشیده شود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم فولاد سیرجان در دومین مسابقه با اقتدار شهرداری ارومیه را شکست داد تا تعیین قهرمان لیگ برتر والیبال مردان سال ۹۹ به دیدار سوم کشیده شود.

به گزارش یاریزان؛ دیدار ‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران، از روز جمعه ۲۲ اسفندماه به صورت دو برد از سه مسابقه با حضور دو تیم شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد که تیم شهرداری ارومیه در دیدار رفت سه بر دو حریف خود را شکست داد.

 

------------------------------------

امروز (یکشنبه) دو تیم در دیدار برگشت به مصاف هم رفتند و تیم فولاد سیرجان با اقتدار و سه بر صفر به پیروزی رسید تا تعیین تکلیف قهرمانی این رقابت‌ها به مسابقه سوم کشیده شود.

محمدرضا تندروان در ابتدای این مسابقه از ترکیب رامین خانی، مهدی جلوه، صابر کاظمی، رحمان داودی، مجتبی یوسفی و علیرضا بهبودی در تیم فولاد سیرجان استفاده کرد و ترکیب تیم شهرداری ارومیه نیز در ابتدای این دیدار شامل مهران فیض امام‌دوست، محمدطاهر وادی، میثم صالحی، سعید مصطفی‌وند، پوریا یلی و مرتضی شریفی بود.

در ست نخست این مسابقه رقابت دو تیم بسیار نزدیک به هم پیش رفت. از میانه ست، سیرجان دو امتیاز پیش افتاد اما شهرداری ارومیه در امتیاز ۲۱ بازی را به تساوی رساند. در نهایت ست نخست این مسابقه با امتیاز ۲۸ بر ۲۶ به سود فولاد سیرجان به پایان رسید تا همانند ست نخست بازی رفت، سیرجانی‌ها فاتح میدان باشند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در ست دوم قاسم کارخانه در ابتدای ست به جای مرتضی شریفی در ترکیب تیم شهرداری ارومیه قرار گرفت. رقابت دو تیم با برتری سیرجان تا امتیاز پنج بر سه ادامه داشت اما شهرداری ارومیه پنج امتیاز متوالی به دست آورد و وقت فنی نخست ۸ بر ۵ به نماینده ارومیه رسید. در امتیاز نهم دو تیم برابر شدند و امتیاز دهم را نیز سیرجان به دست آورد. وقت فنی دوم این ست نیز ۱۶ بر ۱۵ به ارومیه رسید. در ادامه این ست پیمان اکبری سه تغییر دیگر در تیم خود ایجاد کرد و پوریا یلی، محمدرضا حضرت‌پور و محمدطاهر وادی را از زمین خارج کرد، اما باز هم مشکل ارومیه حل نشد و در نهایت این ست ۲۵ بر ۲۲ به سود فولاد سیرجان شد به پایان رسید تا این تیم دو بر صفر از نظر ست شماری از شهرداری ارومیه پیش بیافتد.

در ست سوم ترکیب دو تیم همانند ست نخست بود و نخستین امتیار به شهرداری ارومیه رسید. در امتیاز پنج بر یک به سود ارومیه، تندروان وقت استراحت فنی درخواست کرد. با این حال وقت فنی استراحت نخست ۸ بر ۳ به نماینده ارومیه رسید. فولاد سیرجان در ادامه اختلاف امتیاز خود را کاهش داد و وقت استراحت فنی دوم ۱۶ بر ۱۳ به سود نماینده ارومیه گرفته شد. در امتیاز ۱۷ دو تیم برابر شدند. مسعود غلامی بازیکن شهرداری ارومیه که در دیدار نخست دو تیم مصدوم شده بود، در ست سوم به میدان آمد.

در نهایت تیم فولاد سیرجان ست سوم را نیز ۲۵ بر ۲۱ به سود خود خاتمه داد تا سه بر صفر فاتح این میدان باشد و تعیین قهرمان لیگ برتر مردان سال ۹۹ به دیدار سوم کشیده شود که ساعت ۱۶ روز سه‌شنبه ۲۶ اسفندماه برگزار خواهد شد.

در این بازی تیم فولاد سیرجان در مجموع ۷۸ پوئن شامل ۴۲ امتیاز حمله، ۱۲ امتیاز دفاع، دو امتیاز سرویس و ۲۲ امتیاز از اشتباهات حریف به دست آورد. در طرف مقابل تیم شهرداری ارومیه هم ۶۹ پوئن شامل ۴۱ امتیاز حمله، ۷ امتیاز دفاع و ۲۱ امتیاز از اشتباهات بازیکنان فولاد سیرجان کسب کرد.

پوریا یلی بازیکن تیم شهرداری ارومیه با کسب ۱۵ پوئن، امتیازآورترین بازیکن این مسابقه شد و صابر کاظمی هم با کسب ۱۳ پوئن، بهترین بازیکن تیم فولاد سیرجان بود.

مرتضی اکرمی و علیرضا قریب به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند که به مدت ۱۰۰ دقیقه طول کشید. محمدحسین شفقی و نادر انصاری هم تیم نظارت داوری و فنی این بازی را تشکیل دادند.

مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان و محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال با حضور در سالن، مسابقه دو تیم فولاد سیرجان و شهرداری ارومیه را از نزدیک زیر نظر گرفتند.

شهرداری ارومیه در پایان دور مقدماتی با ۲۱ برد و ۶۲ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار گرفت و در مرحله پلی‌آف در مجموع سه بازی موفق به شکست دو بر یک شهرداری گنبد شد. نماینده ارومیه در مرحله نیمه نهایی نیز تیم لبنیات هراز آمل را از پیش رو برداشت و فینالیست شد.

فولاد سیرجان نیز در پایان مرحله مقدماتی با ۲۰ برد و ۵۹ امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار گرفت. شاگردان محمدرضا تندروان در مرحله پلی‌آف و نیمه‌نهایی تیم‌های سایپا تهران و فولاد مبارکه سپاهان را از پیش رو برداشت تا حریف شهرداری ارومیه در دیدار نهایی لیگ برتر سال ۹۹ شود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی