رفتن به بالا
  • یکشنبه - 7 دی 1399 - 12:40
  • کد خبر : ۸۹۶۳
  • چاپ خبر : فاطمه صادقی : لیگ فوتبال متکی به یکی دو بازیکن نیست / خسروی دیر به ما ملحق شد
دیدگاه سرمربی تیم فوتبال بانوان وچان کردستان؛

فاطمه صادقی : لیگ فوتبال متکی به یکی دو بازیکن نیست / خسروی دیر به ما ملحق شد

فاطمه صادقی سرمربی تیم فوتبال بانوان وچان کردستان گفت: فوتبال بانوان پیشرفت خوبی کرده و متکی به یک یا ۲ بازیکن نیست.

فاطمه صادقی سرمربی تیم فوتبال بانوان وچان کردستان گفت: فوتبال بانوان پیشرفت خوبی کرده و متکی به یک یا ۲ بازیکن نیست.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

فاطمه صادقی سرمربی تیم فوتبال بانوان وچان کردستان گفت: فوتبال بانوان پیشرفت خوبی کرده و متکی به یک یا ۲ بازیکن نیست.

به گزارش یاریزان؛ فاطمه صادقی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص وضعیت تیم وچان کردستان در لیگ برتر فوتبال بانوان اظهار داشت: ما فقط یک بازی مقابل سیرجان را از دست دادیم که فکر می‌کنم جای خوبی باختیم چرا که در نیم فصل دوم این موضوع قابل جبران است.

 

------------------------------------

صادقی افزود: هفته گذشته هم بازی خوبی مقابل ملوان داشتیم هرچند از نظر تعداد گل راضی کننده نبود اما توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم. قرار است برای نیم فصل دوم از آخر هفته تمرینات را شروع کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در نقل و انتقالات بازیکنی جذب وچان خواهد شد یا خیر، عنوان کرد: فکرهایی داریم باید ببینیم شرایط چه می شود. ما در ۴ پست یکی دو بازیکن خوب داریم اما حتماً باید به فکر گلر باشیم چرا که دروازه‌بان دوم ما آسیب دیده و نمی‌تواند تیم را همراهی کند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان وچان کردستان در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد تیم‌های فوتبال امسال خوب یارگیری کرده و رقابت برای صعود به پلی‌آف سخت است، خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر فوتبال بانوان پیشرفت زیادی کرده و متکی به یکی دو بازیکن نیست. تیم‌ها با آمادگی وارد لیگ می‌شوند و همین موضوع باعث شده که کیفیت یک هم بالا برود و فوتبال از وضعیت هندبال و بسکتبالی خارج شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

فاطمه صادقی ادامه داد: امسال تیم‌های خوبی در لیگ هستند و واقعاً همه تلاش می‌کنند، حتی تیم‌های پایین جدول هم خوب کار می‌کنند، فقط از نظر مهره با هم تفاوت دارند. امسال همه مهره‌ها پخش شده‌اند بنابراین کار برای همه تیم‌ها سخت است. ما هم تیم را خوب بستیم و از ۲-۳ ماه قبل تمرینات را شروع کرده‌ایم. امیدوارم که بتوانیم امسال قهرمانی را کسب کنیم.

سرمربی وچان درباره اینکه چطور از گلنوش خسروی بازیکن لژیونر این تیم استفاده نکرده تصریح کرد: خسروی دیر به تیم ما اضافه شده است. ما از او درخواست کردیم امسال به تیم اضافه شود اما گلنوش به دلیل آماده نشدن ویزا و شرایط کرونا یک ماه دیر به تیم ملحق شد به همین دلیل در تمرینات قبل از فصل حضور نداشت اما الان وضعیت خوبی دارد و ما هم با توجه به نیازها و تاکتیک‌های‌مان از همه بازیکنان استفاده می‌کنیم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی