رفتن به بالا
  • دوشنبه - 16 آبان 1401 - 21:46
  • کد خبر : ۱۴۰۲۶
  • چاپ خبر : فاتح بدری بعنوان رییس جدید هیات ورزش های کارگری استان کردستان انتخاب شد

فاتح بدری بعنوان رییس جدید هیات ورزش های کارگری استان کردستان انتخاب شد

فاتح بدری با کسب رای لازم در مجمع انتخاباتی به مدت چهار سال بعنوان رییس جدید ورزش های کارگری استان کردستان انتخاب شد. به گزارش یاریزان؛ مجمع انتخابات هیات ورزش های کارگری کردستان با حضور اعضای رسمی آن صبح روز دوشنبه 16 آبان ماه در سنندج برگزار شد. حامد جولائی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان به عنوان رییس مجمع و سوسن دانشفر نایب رییس فدراسیون نیز به عنوان نایب رییس در این مجمع حضور پیدا کرد. فاتح بدری و انور سقزی 2 کاندیدای احراز پست ریاست هیات ورزش های کارگری استان کردستان بودند که برنامه خود برای بدست گرفتن سکان ریاست این هیات را در حضور اعضای رسمی ارائه دادند. در پایان مجمع فاتح بدری با کسب 16 رای از مجموع 20 رای ماخوذه توانست رای اعتماد اعضا را به عنوان رییس جدید هیات ورزش های کارگری کردستان بدست آورد. گفتنی است؛ انور سقزی دیگر کاندیدای این مجمع نیز توانست چهار رای را بدست آورد.

فاتح بدری با کسب رای لازم در مجمع انتخاباتی به مدت چهار سال بعنوان رییس جدید ورزش های کارگری استان کردستان انتخاب شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

فاتح بدری با کسب رای لازم در مجمع انتخاباتی به مدت چهار سال بعنوان رییس جدید ورزش های کارگری استان کردستان انتخاب شد.

به گزارش یاریزان؛ مجمع انتخابات هیات ورزش های کارگری کردستان با حضور اعضای رسمی آن صبح روز دوشنبه ۱۶ آبان ماه در سنندج برگزار شد.

 

------------------------------------

حامد جولائی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان به عنوان رییس مجمع و سوسن دانشفر نایب رییس فدراسیون نیز به عنوان نایب رییس در این مجمع حضور پیدا کرد.

فاتح بدری و انور سقزی ۲ کاندیدای احراز پست ریاست هیات ورزش های کارگری استان کردستان بودند که برنامه خود برای بدست گرفتن سکان ریاست این هیات را در حضور اعضای رسمی ارائه دادند.

در پایان مجمع فاتح بدری با کسب ۱۶ رای از مجموع ۲۰ رای ماخوذه توانست رای اعتماد اعضا را به عنوان رییس جدید هیات ورزش های کارگری کردستان بدست آورد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

گفتنی است؛ انور سقزی دیگر کاندیدای این مجمع نیز توانست چهار رای را بدست آورد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی