رفتن به بالا
  • یکشنبه - 3 مهر 1401 - 16:44
  • کد خبر : ۱۳۶۰۸
  • چاپ خبر : علی مسکینی به مدال نقره کاراته وان سری آ ترکیه بسنده کرد

علی مسکینی به مدال نقره کاراته وان سری آ ترکیه بسنده کرد

علی مسکینی ورزشکار کرمانشاهی با شش پیروزی و یک شکست مدال نقره وزن ۶۰- آقایان در لیگ جهانی کاراته وان سری آ کوجالی ۲۰۲۲ را بدست آورد. به گزارش یاریزان؛ علی مسکینی در وزن ۶۰- آقایان در دور اول با نتیجه ۴ بر ۲ رایان مزیان از فرانسه را پشت سر گذاشت و در دومین مسابقه خود با نتیجه ۶ بر صفر مرگیم بکتشی از کوزوو را شکست داد. وی در سومین مسابقه خود مقابل حسن ییلدیریم از ترکیه با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید، مسکینی چهارمین مسابقه خود را نیز با نتیجه ۷ بر ۵ مقابل بیلان بوزاکری از هلند به پیروزی رسید. علی مسکینی در پنجمین مسابقه خود موفق شد با نتیجه ۳ بر ۳ و با قانون سنشو برنده شود تا برای کسب مدال راهی نیمه نهایی گردد. این ورزشکار کرمانشاهی در این مسابقه مقابل میلتون بویسرون از فرانسه قرار گرفت و با نتیجه ۸ بر صفر مقتدرانه به پیروزی رسید و فینالیست شد. وی در دیدار نهایی با فاروک ارسلان از ترکیه صفر صفر شد و با رای داوران حریف ترک برنده و مسکینی به مدال نقره لیگ جهانی کاراته وان سری آ کوجالی ۲۰۲۲ بسنده کرد. پیش از این؛ مهدی خدابخشی دیگر کاراته کای کرمانشاهی در وزن ۸۴- آقایان موفق به کسب مدال طلای لیگ جهانی کاراته وان شده بود.

علی مسکینی ورزشکار کرمانشاهی با شش پیروزی و یک شکست مدال نقره وزن ۶۰- آقایان در لیگ جهانی کاراته وان سری آ کوجالی ۲۰۲۲ را بدست آورد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

علی مسکینی ورزشکار کرمانشاهی با شش پیروزی و یک شکست مدال نقره وزن ۶۰- آقایان در لیگ جهانی کاراته وان سری آ کوجالی ۲۰۲۲ را بدست آورد.

به گزارش یاریزان؛ علی مسکینی در وزن ۶۰- آقایان در دور اول با نتیجه ۴ بر ۲ رایان مزیان از فرانسه را پشت سر گذاشت و در دومین مسابقه خود با نتیجه ۶ بر صفر مرگیم بکتشی از کوزوو را شکست داد. وی در سومین مسابقه خود مقابل حسن ییلدیریم از ترکیه با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید، مسکینی چهارمین مسابقه خود را نیز با نتیجه ۷ بر ۵ مقابل بیلان بوزاکری از هلند به پیروزی رسید.

 

------------------------------------

علی مسکینی در پنجمین مسابقه خود موفق شد با نتیجه ۳ بر ۳ و با قانون سنشو برنده شود تا برای کسب مدال راهی نیمه نهایی گردد.

این ورزشکار کرمانشاهی در این مسابقه مقابل میلتون بویسرون از فرانسه قرار گرفت و با نتیجه ۸ بر صفر مقتدرانه به پیروزی رسید و فینالیست شد. وی در دیدار نهایی با فاروک ارسلان از ترکیه صفر صفر شد و با رای داوران حریف ترک برنده و مسکینی به مدال نقره لیگ جهانی کاراته وان سری آ کوجالی ۲۰۲۲ بسنده کرد.

پیش از این؛ مهدی خدابخشی دیگر کاراته کای کرمانشاهی در وزن ۸۴- آقایان موفق به کسب مدال طلای لیگ جهانی کاراته وان شده بود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

مهدی خدابخشی مدال طلای لیگ جهانی کاراته وان را کسب کرد

 


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی