رفتن به بالا
  • یکشنبه - 12 تیر 1401 - 12:50
  • کد خبر : ۱۲۵۰۶
  • چاپ خبر : علی حسینی‌ : کیانوش به اردوی تیم ملی می‌آید / از تجربیات باقری استفاده می‌کنم

علی حسینی‌ : کیانوش به اردوی تیم ملی می‌آید / از تجربیات باقری استفاده می‌کنم

کیانوش رستمی قهرمان کرمانشاهی وزنه برداری المپیک ریو بعد از مدت ها سکوت خود را شکست و به حواشی پاسخ داد.

  سعید علی حسینی‌ سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران از دعوت ۱۲ وزنه‌بردار به اردوی آمادگی این تیم برای شرکت در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی خبر داد. به گزارش یاریزان؛ سعید علی‌حسینی، سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری که با انتخاب سجاد انوشیروانی به عنوان سرپرست فدراسیون در سمت خود باقی ماند، ۱۲ وزنه‌بردار را به اردوی […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سعید علی حسینی‌ سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران از دعوت ۱۲ وزنه‌بردار به اردوی آمادگی این تیم برای شرکت در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی خبر داد.

به گزارش یاریزان؛ سعید علی‌حسینی، سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری که با انتخاب سجاد انوشیروانی به عنوان سرپرست فدراسیون در سمت خود باقی ماند، ۱۲ وزنه‌بردار را به اردوی تیم ملی دعوت کرد. او با بیان این مطلب گفت: «وزنه‌برداران دعوت شده از امروز تمرینات خود را در آکادمی المپیک شروع می‌کنند. با توجه به ظرفیت و امکاناتی که این آکادمی در اختیار تیم ملی قرار داد و زمان باقی‌مانده تا آغاز بازی‌های کشورهای اسلامی مجبور شدیم تنها از ۱۲ وزنه‌بردار دعوت کنیم که از میان آنها با توجه به اتفاقاتی که رخ داد، تنها ۸ نفر برتر به قونیه ترکیه اعزام می‌شوند.»

 

------------------------------------

او در ادامه تأکید می‌کند: «از دیگر وزنه‌برداران دعوت نشده، خواسته شده خود را برای شرکت در اردوهای جهانی کلمبیا که حکم انتخابی بازی‌های المپیک پاریس را نیز دارد، آماده کنند.»

او درخصوص وضعیت سهراب مرادی و کیانوش رستمی برای شرکت در تمرینات هم گفت: «مرادی به تازگی کتف مصدوم خود را بار دیگر جراحی کرد و اکنون دوران نقاهت را می‌گذراند، به همین خاطر به اردوی تیم ملی نمی‌آید. درباره کیانوش رستمی هم باید بگویم این وزنه‌بردار با تعویق برگزاری بازی‌های آسیایی هانگژو انصراف خود را از بازی‌های ترکیه اعلام کرد و از هم‌اکنون خود را برای جهانی کلمبیا آماده می‌کند. رستمی تأکید کرده همانند اردوی بازی‌های آسیایی، در تمرینات جهانی هم شرکت می‌کند.»

علی حسینی‌ به چگونگی دعوت از وزنه‌برداران مصدوم کشورمان نیز اشاره کرد: «پس از بازگشت از ترکیه، با تشکیل اردوهای جهانی در فواصل مختلف از وزنه‌برداران مصدومی که آسیب‌دیدگی‌شان برطرف شده است، همچون آیت شریفی و سیدایوب موسوی دعوت می‌کنیم تا این فرصت را به آنان بدهیم که شانس خود را برای پوشیدن دوبنده تیم ملی برای کلمبیا امتحان کنند.»

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران تصریح کرد: «هدف نهایی ما امسال حضور قدرتمند تیم کشورمان در رقابت‌های جهانی کلمبیا و کسب بیشترین امتیاز از سوی ملی‌پوشان ایرانی برای شرکت در بازی‌های المپیک پاریس در این رویداد مهم است.»

او درباره سپردن پست مدیر تیم‌های ملی وزنه‌برداری به کوروش باقری هم گفت: «سرپرست فدراسیون به یک انتخاب خوب دست زد و کوروش باقری را به‌واسطه تجارب بسیار به عنوان مدیر تیم‌های ملی انتخاب کرد. با توجه به دانش و تجربیات بسیاری که باقری دارد، مطمئناً من بیشترین بهره را از این تجربیات خواهم برد. با همفکری باقری بهترین برنامه را برای ملی‌پوشان کشورمان از نظر تمرینی و روحی و روانی تدوین و اجرایی می‌کنیم.»

علی حسینی‌ پیش از سپردن پست سرمربیگری تیم‌های نوجوانان و جوانان کشورمان به مهدی پانزوان ادامه داد: «با وجود وزنه‌برداران قدرتمندی همچون مسعود معینی، اسفندیاری، پوزش، طاها مقدم و امیرحسین قربانی در تیم‌های پایه کشورمان، من مطمئنم به نتایج خوبی در رقابت‌های آسیایی ازبکستان دست پیدا خواهیم کرد. ضمن اینکه این وزنه‌برداران پشتوانه‌های خوبی برای ایران در آینده نزدیک خواهند بود.»


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی