رفتن به بالا
  • شنبه - 2 مرداد 1400 - 11:54
  • کد خبر : ۱۱۱۷۲
  • چاپ خبر : طلای تپانچه بادی المپیک ۲۰۲۰ به ورزشکار ایلامی رسید
اولین مدال تاریخ تیراندازی ایران؛

طلای تپانچه بادی المپیک ۲۰۲۰ به ورزشکار ایلامی رسید

به گزارش یاریزان؛ در ادامه روز نخست مسابقات تیراندازی بازی های المپیک توکیو تنها نماینده کشورمان جواد فروغی در ماده تپانچه بادی آقایان در برابر 36 ورزشکار از سراسر جهان به رقابت پرداخت که در نهایت با کسب 580 امتیاز به عنوان نفر پنجم راهی فینال شد. در این ماده نمایندگان کشورهای، هند، چین دو ورزشکار، آلمان، اکراین، ایران، کره جنوبی و صربستان به ترتیب در فینال حضور داشتند. فینال تپانچه بادی آقایان در حالی پیگیری شد که جواد فروغی ملی پوش ایلامی کشورمان توانست با پشت سر گذاشتن حریفان جهانی به عنوان قهرمانی دست یابد و مدال طلای المپیک توکیو را بر گردن بیاویزد. در این ماده پس از ایران نمایندگان کشورهای صربستان و چین در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند. سی و دومین دوره بازی های المپیک از 2 الی 11 مرداد در رشته تیراندازی با حضور 356 ورزشکار از 101 کشور جهان در حال برگزاری است.

جواد فروغی ملی پوش شایسته کشورمان در ماده تپانچه بادی آقایان بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ اولین مدال تاریخ تیراندازی ایران را با نشان خوش رنگ طلا کسب کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

جواد فروغی ملی پوش شایسته ایلامی در ماده تپانچه بادی آقایان بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ مدال طلای این رشته را کسب کرد.

به گزارش یاریزان؛ در ادامه روز نخست مسابقات تیراندازی بازی های المپیک توکیو تنها نماینده کشورمان جواد فروغی در ماده تپانچه بادی آقایان در برابر ۳۶ ورزشکار از سراسر جهان به رقابت پرداخت که در نهایت با کسب ۵۸۰ امتیاز به عنوان نفر پنجم راهی فینال شد.

 

------------------------------------

در این ماده نمایندگان کشورهای، هند، چین دو ورزشکار، آلمان، اکراین، ایران، کره جنوبی و صربستان به ترتیب در فینال حضور داشتند.

فینال تپانچه بادی آقایان در حالی پیگیری شد که جواد فروغی ملی پوش ایلامی کشورمان توانست با پشت سر گذاشتن حریفان جهانی به عنوان قهرمانی دست یابد و مدال طلای المپیک توکیو را بر گردن بیاویزد.

در این ماده پس از ایران نمایندگان کشورهای صربستان و چین در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

سی و دومین دوره بازی های المپیک از ۲ الی ۱۱ مرداد در رشته تیراندازی با حضور ۳۵۶ ورزشکار از ۱۰۱ کشور جهان در حال برگزاری است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی