رفتن به بالا
  • جمعه - 16 تیر 1396 - 20:23
  • کد خبر : ۲۴۳۷
  • چاپ خبر : صعود ساکاپخش سقز و اروم آلیاژ ارومیه و امید به هفته پایانی شاهین کرمانشاه
هیجان در لیگ دو فوتسال؛

صعود ساکاپخش سقز و اروم آلیاژ ارومیه و امید به هفته پایانی شاهین کرمانشاه

  رقابت های هفته سیزدهم لیگ دسته دوم در چهار گروه و با برگزاری شانزده دیدار پیگیری شد که در پایان صعود ساکاپخش سقز و اروم آلیاژ ارومیه قطعی شد و کار شاهین کرمانشاه به هفته ی پایانی کشید.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ هفته سیزدهم رقابت های فوتسال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور در روز جمعه […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رقابت های هفته سیزدهم لیگ دسته دوم در چهار گروه و با برگزاری شانزده دیدار پیگیری شد که در پایان صعود ساکاپخش سقز و اروم آلیاژ ارومیه قطعی شد و کار شاهین کرمانشاه به هفته ی پایانی کشید.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ هفته سیزدهم رقابت های فوتسال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور در روز جمعه ۱۶ تیرماه در شهرهای مختلف کشور برگزار شد.

این رقابت ها در چهار گروه هشت تیمی برگزار خواهد می شود که تیم ساکاپخش سقز و اروم آلیاژ ارومیه و قایقران تکاب در گروه دوم این رقابت ها قرار گرفته اند.

ورزشگاه شهید ابدرم در دیداری که سقزی های میزبان در ابتدا طوفانی آغاز کرده بودند پر گل به برتری دست یافتند و بعنوان تیم اول در ایستگاه سیزدهم صعود خود را قطعی کردند اما در این بین سقوط قایقرانی ها حتمی شد تا این تیم شایسته در نهایت شایستگی ناکام از لیگ دسته دوم خدافظی تلخی داشته باشد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در زنجان اما اروم آلیاژ تیم خالص زنجان را شکست داد که در نهایت این جدال فینال گونه را ارومیه ای ها بردند تا امیدهای صعود برای ارومیه بیشتر از زنجانی ها باشد و ارومیه به امتیاز ۲۳ برسد و در رده سوم جدول قرار گیرد.

 

ساکاپخش سقز ۸ – ۲ قایقران تکاب
کیان پارس آباد ۱ – ۰ همتاز موتور بناب
دهقانی نیا اردبیل ۳ – ۲ مهیان تبریز
خالص زنجان ۲ – ۵ ارومآلیاژ اورمیه

 

 

در گروه چهارم این رقابت ها نیز دو تیم شاهین کرمانشاه و شهدا ایلام حضور دارند.

شاهین کرمانشاه در دزفول با وجود تلاش بسیاری که برای بازگشت نتیجه در این بازی کرده بود شکست خورد و ضمن صعود نماینده دزفول به مرحله بعد کار شاهین برای صعود به هفته پایانی کشیده شد. شاهین با ۲۲ امتیاز همکنون در رده چهارم گروه قرار دارد و بهمراه تیم های دوم و سوم جدول بترتیب با ۲۴ و ۲۶ امتیاز در آستانه صعود قرار دارد.

اما در اهواز، نماینده این شهر کامبکی فوق العاده داشت و به بازی باخته شش گله بازگشت تا هفت بر شش پیروز شود و محتمل ترین گزینه برای صعود در هفته انتهایی باشد. شهدا ایلام نیز با ۱۳ امتیاز در رده پنجم و در حاشیه امن جدول قرار دارد.

 

شهر سازی لرستان ۰ – ۰ دانشگاه آ. شادگان
فرهادی اهواز ۷ – ۶ شهدا ایلام
اهورا بهبهان ۴ – ۳ ادب اندیمشک
دزفول ۶ – ۲ شاهین کرمانشاه


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی