رفتن به بالا
  • جمعه - 11 آذر 1401 - 15:59
  • کد خبر : ۱۴۳۲۳
  • چاپ خبر : صعود خانه بسکتبال آذربایجان‌غربی به دور حذفی لیگ جوانان ایران

صعود خانه بسکتبال آذربایجان‌غربی به دور حذفی لیگ جوانان ایران

مسابقات بسکتبال لیگ جوانان ایران در گروه A به میزبانی ارومیه برگزار شد و خانه بسکتبال آذربایجان‌غربی و ایزی پایپ کاشان موفق به صعود شدند. به گزارش یاریزان؛ بسکتبال لیگ جوانان کشور در گروه A بعد از انصراف تیم آتی البرز با حضور چهار تیم خانه بسکتبال آذربایجان‌غربی، خانه بسکتبال بندر ترکمن، ایزی پایپ کاشان و درفک گیلان به میزبانی ارومیه برگزار شد. نتایج دیدارهای لیگ بسکتبال جوانان ایران به شرح زیر است: خانه بسکتبال آذربایجان‌غربی ۴۸ ایزی پایپ کاشان ۷۸ درفک گیلان ۵۰ ایزی پایپ کاشان ۵۹ خانه بسکتبال آذربایجان‌غربی ۸۰ خانه بسکتبال بندرترکمن ۶۴ خانه بسکتبال بندر ترکمن ۵۲ ایزی پایپ کاشان ۷۴ خانه بسکتبال آذربایجان‌غربی ۶۸ درفک گیلان ۶۴ خانه بسکتبال بندرترکمن ۷۱ درفک گیلان ۵۶ به این ترتیب با نتایج رقم خورده دو تیم ایزی پایپ کاشان و خانه بسکتبال آذربایجان‌غربی موفق شدند جواز صعود و حضور در دور بعد را کسب کنند. در دور رفت مسابقات در رشت، تیم بسکتبال جوانان ایزی پایپ کاشان با چهار پیروزی متوالی در صدر جدول قرار گرفته بود و تیم‌های خانه بسکتبال بندرترکمن و خانه بسکتبال آذربایجان‌غربی نیز به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

مسابقات بسکتبال لیگ جوانان ایران در گروه A به میزبانی ارومیه برگزار شد و خانه بسکتبال آذربایجان‌غربی و ایزی پایپ کاشان موفق به صعود شدند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مسابقات بسکتبال لیگ جوانان ایران در گروه A به میزبانی ارومیه برگزار شد و خانه بسکتبال آذربایجان‌غربی و ایزی پایپ کاشان موفق به صعود شدند.

به گزارش یاریزان؛ بسکتبال لیگ جوانان کشور در گروه A بعد از انصراف تیم آتی البرز با حضور چهار تیم خانه بسکتبال آذربایجان غربی، خانه بسکتبال بندر ترکمن، ایزی پایپ کاشان و درفک گیلان به میزبانی ارومیه برگزار شد.

 

------------------------------------

 

نتایج دیدارهای لیگ بسکتبال جوانان ایران به شرح زیر است:

 

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

خانه بسکتبال آذربایجان‌غربی ۴۸ ایزی پایپ کاشان ۷۸

درفک گیلان ۵۰ ایزی پایپ کاشان ۵۹

خانه بسکتبال آذربایجان‌غربی ۸۰ خانه بسکتبال بندرترکمن ۶۴

خانه بسکتبال بندر ترکمن ۵۲ ایزی پایپ کاشان ۷۴

خانه بسکتبال آذربایجان‌غربی ۶۸ درفک گیلان ۶۴

خانه بسکتبال بندرترکمن ۷۱ درفک گیلان ۵۶

 

به این ترتیب با نتایج رقم خورده دو تیم ایزی پایپ کاشان و خانه بسکتبال آذربایجان غربی موفق شدند جواز صعود و حضور در دور بعد را کسب کنند.

در دور رفت مسابقات در رشت، تیم بسکتبال جوانان ایزی پایپ کاشان با چهار پیروزی متوالی در صدر جدول قرار گرفته بود و تیم‌های خانه بسکتبال بندرترکمن و خانه بسکتبال آذربایجان غربی نیز به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی