رفتن به بالا
  • یکشنبه - 15 آبان 1401 - 19:34
  • کد خبر : ۱۳۹۹۹
  • چاپ خبر : شکست نمایندگان مریوان و ارومیه در دیدارهای معوقه / جدول لیگ برتر والیبال تغییر نکرد

شکست نمایندگان مریوان و ارومیه در دیدارهای معوقه / جدول لیگ برتر والیبال تغییر نکرد

به گزارش یاریزان؛ دیدار ‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران، از روز جمعه 22 اسفندماه به صورت دو برد از سه مسابقه با حضور دو تیم شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد که تیم شهرداری ارومیه در دیدار رفت سه بر دو حریف خود را شکست داد. امروز (یکشنبه) دو تیم در دیدار برگشت به مصاف هم رفتند و تیم فولاد سیرجان با اقتدار و سه بر صفر به پیروزی رسید تا تعیین تکلیف قهرمانی این رقابت‌ها به مسابقه سوم کشیده شود. محمدرضا تندروان در ابتدای این مسابقه از ترکیب رامین خانی، مهدی جلوه، صابر کاظمی، رحمان داودی، مجتبی یوسفی و علیرضا بهبودی در تیم فولاد سیرجان استفاده کرد و ترکیب تیم شهرداری ارومیه نیز در ابتدای این دیدار شامل مهران فیض امام‌دوست، محمدطاهر وادی، میثم صالحی، سعید مصطفی‌وند، پوریا یلی و مرتضی شریفی بود.

تیم‌های راهیاب ملل مریوان و شهرداری ارومیه بعنوان نمایندگان استان های آذربایجان غربی و کردستان در دیدارهای معوقه هفته اول و دوم لیگ برتر والیبال مردان ایران متحمل شکست شدند و جدول مسابقات بدون تغییر باقی ماند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم‌های راهیاب ملل مریوان و شهرداری ارومیه بعنوان نمایندگان استان های آذربایجان غربی و کردستان در دیدارهای معوقه هفته اول و دوم لیگ برتر والیبال مردان ایران متحمل شکست شدند و جدول مسابقات بدون تغییر باقی ماند.

به گزارش یاریزان؛ دو دیدار معوقه هفته اول و دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (یکشنبه ۱۵ آبان‌) در شهرهای گنبد و مریوان برگزار ‌شد.

 

------------------------------------

در دیدار معوقه هفته نخست لیگ برتر مردان تیم‌های شهرداری گنبد و شهرداری ارومیه در سالن المپیک گنبد به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده ارومیه سه بر دو مغلوب میزبان خود شد.

شاگردان جهانگیر سیدعباسی در تیم شهرداری ارومیه در ست‌های اول و سوم با امتیاز مشابه ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسیدند، اما در ست های دوم، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۳، ۲۹ بر ۲۷ و ۱۵ بر ۸ نتیجه را به میزبان خود واگذار کردند و تنها یک امتیاز از این مسابقه به دست آوردند.

تیم شهرداری گنبد با این پیروزی، ۹ امتیازی شد و با سه برد در رتبه دهم باقی ماند و شهرداری ارومیه نیز با پذیرش این شکست، ششمین ناکامی فصل خود را تجربه و در انتهای جدول باقی ماند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

مهدی آشوری، خلیل یگانه‌مجد، وحید پورکاشیان و حامد آقابراری به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند که ۱۳۶ دقیقه طول کشید.

سالن زاگرس شهر مریوان نیز امروز میزبان دومین دیدار معوقه لیگ برتر مردان بود و راه‌یاب ملل از تیم پاس گرگان پذیرایی کرد و سه بر دو مغلوب این تیم شد.

نماینده مریوان در ست‌های اول و سوم با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۷ فاتح میدان شد، اما در ست‌های دوم، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۶ و ۱۵ بر ۱۱ نتیجه را به حریف واگذار کرد تا از این میزبانی تنها یک امتیاز در جدول به دست آورد.

پاس گرگان با این برد پنجمین پیروزی خود را جشن گرفت و ۱۳ امتیازی شد و در جایگاه پنجم جدول باقی ماند. تیم راه‌یاب نیز با چهار برد قبلی و ۱۱ امتیاز همچنان در رتبه هفتم است.

محمدعلی امیدی و اصغر میرزایی ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که به مدت ۱۳۱ دقیقه طول کشید.

همچنین محمد عشق‌دوست و اکبر شرقی به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

 

با ثبت شکست نمایندگان مریوان و ارومیه در دو دیدار معوقه، تمامی تیم‌های شرکت کننده در لیگ برتر مردان هفت بازی خود را انجام دادند و جدول این رقابت‌ها در آستانه آغاز هفته هشتم به قرار زیر است:

لبنیات هراز آمل هفت برد و ۲۰ امتیاز
پیکان تهران پنج برد و ۱۶ امتیاز
فولاد سیرجان ایرانیان پنج برد و ۱۵ امتیاز
هورسان رامسر پنج برد و ۱۵ امتیاز
پاس گرگان پنج برد و ۱۳ امتیاز
شهداب یزد چهار برد و ۱۱ امتیاز
راه‌یاب ملل مریوان چهار برد و ۱۱ امتیاز
نیان الکترونیک خراسان سه برد و ۱۰ امتیاز
گیتی‌پسند اصفهان سه برد و ۹ امتیاز
شهرداری گنبد سه برد و ۹ امتیاز
ایفاسرام اردکان دو برد و شش امتیاز
سایپا تهران یک برد و پنج امتیاز
مس رفسنجان یک برد و چهار امتیاز
شهرداری ارومیه یک برد و سه امتیاز

هفته هشتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه ۱۸ آبان با هفت دیدار در شهر های ارومیه، اصفهان، آمل، رفسنجان، یزد، تهران و مشهد پیگیری خواهد شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی