رفتن به بالا
  • جمعه - 6 آبان 1401 - 20:05
  • کد خبر : ۱۳۸۸۲
  • چاپ خبر : شکست زاگرس اسلام‌آباد غرب در هفته چهارم لیگ برتر هندبال + نتایج و جدول

شکست زاگرس اسلام‌آباد غرب در هفته چهارم لیگ برتر هندبال + نتایج و جدول

مسابقات لیگ دسته سوم هندبال مردان ایران را دارد از امروز هشتم اسفند و با شرکت هفت نماینده از استان های کورد نشین آغاز می‌شود.

هفته چهارم لیگ برتر هندبال مردان ایران با تداوم صدر‌نشینی سپاهان اصفهان و شکست نماینده اسلام‌آباد غرب کرمانشاه به اتمام رسید.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

هفته چهارم لیگ برتر هندبال مردان ایران با تداوم صدر‌نشینی سپاهان اصفهان و شکست تیم زاگرس اسلام‌آباد غرب کرمانشاه به اتمام رسید.

به گزارش یاریزان؛ هفته چهارم مسابقات لیگ برتر هندبال مردان ایران با تداوم پیروزی‌های سپاهان اصفهان و شاملی کازرون دنبال شد تا رقابت شانه به شانه این دو تیم در صدر جدول ادامه داشته باشد.

 

------------------------------------

در رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر هندبال مردان ایران فولاد مبارکه سپاهان اصفهان موفق شد در خارج از خانه با نتیجه ۲۶ بر ۲۰ مقابل پیکان خراسان پیروز شود و به لطف تفاضل گل بهتر صدر جدول را همچنان در اختیار داشته باشد.

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون نیز در خانه موفق شد با نتیجه ۳۵ بر ۱۹ تیم زاگرس اسلام‌آباد غرب را شکست دهد تا با چهار پیروزی هم امتیاز با سپاهان باشد اما به دلیل تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار گیرد.

در دیگر دیدار مهم این هفته صنعت مس کرمان در خارج از خانه با نتیجه ۳۷ بر ۳۰ مقابل رعد پدافند البرز پیروز شد و با ۶ امتیاز با تفاضل گل بهتر به رده سوم جدول رسید.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

سپاهان نوین اصفهان نیز با نتیجه ۳۰ بر ۲۷ در خارج از خانه نخلستان دشستان را شکست داد و با ۶ امتیاز و به دلیل تفضال گل کمتر و در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

 

نتایج کامل دیدارهای انجام شده در هفته چهارم لیگ برتر هندبال مردان ایران به شرح زیر است:

 

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۳۵ _ زاگرس اسلام‌آباد غرب ۱۹

نخلستان دشستان ۲۷ _ سپاهان نوین اصفهان ۳۰

رعد پدافند البرز ۳۰ _ صنعت مس کرمان ۳۷

گیتی پسند اصفهان ۳۴ _ پرواز هوانیروز اصفهان ۳۱

نفت و گاز گچساران ۲۸ _ زغال سنگ طبس ۲۴

پیکان خراسان ۲۰ _ فولاد مبارکه سپاهان اصفهان ۲۶

 

جدول این رقابت ها در پایان هفته چهارم لیگ برتر هندبال مردان ایران به شرح زیر است:

 

هفته چهارم لیگ برتر هندبال مردان ایران با تداوم صدر‌نشینی سپاهان اصفهان و شکست تیم زاگرس اسلام‌آباد غرب کرمانشاه به اتمام رسید. به گزارش یاریزان؛ هفته چهارم مسابقات لیگ برتر هندبال مردان ایران با تداوم پیروزی‌های سپاهان اصفهان و شاملی کازرون دنبال شد تا رقابت شانه به شانه این دو تیم در صدر جدول ادامه داشته باشد. در رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر هندبال مردان ایران فولاد مبارکه سپاهان اصفهان موفق شد در خارج از خانه با نتیجه ۲۶ بر ۲۰ مقابل پیکان خراسان پیروز شود و به لطف تفاضل گل بهتر صدر جدول را همچنان در اختیار داشته باشد. نیروی زمینی شهید شاملی کازرون نیز در خانه موفق شد با نتیجه ۳۵ بر ۱۹ تیم زاگرس اسلام‌آباد غرب را شکست دهد تا با چهار پیروزی هم امتیاز با سپاهان باشد اما به دلیل تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار گیرد. در دیگر دیدار مهم این هفته صنعت مس کرمان در خارج از خانه با نتیجه ۳۷ بر ۳۰ مقابل رعد پدافند البرز پیروز شد و با 6 امتیاز با تفاضل گل بهتر به رده سوم جدول رسید. سپاهان نوین اصفهان نیز با نتیجه ۳۰ بر ۲۷ در خارج از خانه نخلستان دشستان را شکست داد و با ۶ امتیاز و به دلیل تفضال گل کمتر و در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفت. نتایج کامل دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر هندبال مردان ایران به شرح زیر است: نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۳۵ _ زاگرس اسلام‌آباد غرب ۱۹ نخلستان دشستان ۲۷ _ سپاهان نوین اصفهان ۳۰ رعد پدافند البرز ۳۰ _ صنعت مس کرمان ۳۷ گیتی پسند اصفهان ۳۴ _ پرواز هوانیروز اصفهان ۳۱ نفت و گاز گچساران ۲۸ _ زغال سنگ طبس ۲۴ پیکان خراسان ۲۰ _ فولاد مبارکه سپاهان اصفهان ۲۶ جدول این رقابت ها در پایان هفته چهارم لیگ برتر هندبال مردان ایران به شرح زیر است:


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی