رفتن به بالا
  • یکشنبه - 21 دی 1399 - 12:42
  • کد خبر : ۹۱۱۱
  • چاپ خبر : شهلا بهروزی‌راد : به سختی تمرین می کنم تا در پارالمپیک توکیو روی سکو قرار بگیرم
پس از دریافت قایق تخصصی؛

شهلا بهروزی‌راد : به سختی تمرین می کنم تا در پارالمپیک توکیو روی سکو قرار بگیرم

سومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی پاراکانو جهت حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان و کسب سهمیه پارا المپیک توکیو 2020 با حضور 6 قایقران در دو بخش بانوان و آقایان از 18 فروردین ماه به میزبانی دریاچه مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

شهلا بهروزی‌راد تنها بانوی قایقران پارالمپیکی پس از دریافت قایق تخصصی خود گفت: به سختی تمرین می کنم تا در پارالمپیک توکیو روی سکو قرار بگیرم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

شهلا بهروزی‌راد تنها بانوی قایقران پارالمپیکی پس از دریافت قایق تخصصی خود گفت: به سختی تمرین می کنم تا در پارالمپیک توکیو روی سکو قرار بگیرم.

به گزارش یاریزان؛ شهلا بهروزی‌راد در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا، درباره وضعیت تمرینات خود در دریاچه آزادی اظهار کرد: از مهرماه که وارد اردوی آمادگی شدم ۳ ماه تمرینات فشرده و سنگین داشتم تا به شرایط آمادگی مطلوب برسم، پس از یک استراحت کوتاه دوباره تمریناتم را از ۱۳ دی در آزادی شروع کردم و قصد دارم تا پایان سال بدون وقفه برنامه تمرینی خود را در آزادی پیگیری کنم تا برای مسابقات قهرمانی جهان مجارستان آماده شوم.

 

------------------------------------

وی ادامه داد: مسابقات قایقرانی قهرمانی جهان مجارستان آخرین مرحله کسب سهمیه پارالمپیک است که اواخر اردیبهشت برگزار می شود، با شرکت در این تورنمنت قصد دارم از نظر آمادگی بدنی و وضعیت رکوردی خود را مورد ارزیابی قرار دهم.

بهروزی راد با اشاره به دریافت قایق تخصصی خود برای حضور در بازیهای پارالمپیک توکیو، تصریح کرد: این قایق که پاداش مدال آوری من در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ مجارستان بود، ۲۸ مرداد امسال وارد ایران شده بود که به دلیل یکسری مشکلات در گمرک مانده بود که با همکاری فدراسیون قایقرانی و کمیته ملی پارالمپیک، ۱۵ روز است که قایق اختصاصی خود را برای شرکت در پارالمپیک توکیو دریافت کردم و تمریناتم را با قایق جدید پیگیری می کنم.

تنها بانوی قایقران پارالمپیکی با بیان این که تمریناتم بیشتر روی فاز قدرت و استقامت است، خاطرنشان کرد: تا پایان سال با تمرکز بر روی تمرینات قدرت و استقامت سعی دارم از ابتدای سال جدید وارد فاز سرعت شوم و خود را برای قهرمانی جهان مجارستان آماده کنم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی در پایان ضمن تشکر از حمایت های فدراسیون قایقرانی و کمیته ملی پارالمپیک، گفت: در این دوره بهترین شرایط را از نظر آمادگی بدنی و مهارت های روانی دارم و با کنار گذاشتن بسیاری از برنامه ها و کارهای شخصی سعی دارم برای نخستین بار در سکوی پارالمپیک قرار بگیرم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی