رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 23 فروردین 1402 - 01:14
  • کد خبر : ۱۵۵۲۴
  • چاپ خبر : شهلا بهروزی‌راد: هدفم کسب سهمیه پارالمپیک با مدال خوشرنگ‌تر از قبل است

شهلا بهروزی‌راد: هدفم کسب سهمیه پارالمپیک با مدال خوشرنگ‌تر از قبل است

شهلا بهروزی‌راد بانوی ملی‌پوش کرمانشاهی پاراکانو پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان گفت: رقبای اصلی‌ام در آسیا همچنان ورزشکاران ازبکستان و ژاپن هستند اما با تمریناتی که داشتم به هدفم که کسب نتیجه بسیار خوب است امیدوارم. به گزارش یاریزان؛ شهلا بهروزی‌راد با تبریک سال نو اظهار کرد: سال بسیار مهمی را در قایقرانی آغاز کردیم و امیدوارم سال پر مدالی برای همه قایقرانان باشد. وی با اشاره به تمرینات آماده‌سازی تیم پاراکانو گفت: هدف اصلی‌ام امسال کسب سهمیه پارالمپیک و بازیهای پارآسیایی است و تمرینات را با این هدف دنبال می‌کنیم.

شهلا بهروزی‌راد بانوی ملی‌پوش پاراکانو پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان گفت: رقبای اصلی‌ام در آسیا همچنان ورزشکاران ازبکستان و ژاپن هستند اما با تمریناتی که داشتم به کسب نتیجه بسیار خوب امیدوارم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

شهلا بهروزی‌راد بانوی ملی‌پوش کرمانشاهی پاراکانو پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان گفت: رقبای اصلی‌ام در آسیا همچنان ورزشکاران ازبکستان و ژاپن هستند اما با تمریناتی که داشتم به هدفم که کسب نتیجه بسیار خوب است امیدوارم.

به گزارش یاریزان؛ شهلا بهروزی‌راد با تبریک سال نو اظهار کرد: سال بسیار مهمی را در قایقرانی آغاز کردیم و امیدوارم سال پر مدالی برای همه قایقرانان باشد.
وی با اشاره به تمرینات آماده‌سازی تیم پاراکانو گفت: هدف اصلی‌ام امسال کسب سهمیه پارالمپیک و بازیهای پارآسیایی است و تمرینات را با این هدف دنبال می‌کنیم.
پارالمپین قایقرانی ادامه داد: در این مسیر مسابقات قهرمانی آسیا را اوایل اردیبهشت در پیش داریم که در آن‌جا با توجه به اینکه علاوه بر کایاک در ماده VOA هم حضور خواهم داشت دنبال کسب یک نتیجه خوب هستم و به علاوه با شرایط خودمان و رقبا هم پس از یک سال آشنا خواهیم شد و فرصت خوبی است تا در کنار رقبای آسیایی که در انتخابی پارالمپیک و بازیهای آسیایی هم جزو نفرات خوب هستند خودمان را بسنجیم.
وی در مورد رقبایش گفت: قهرمانان ژاپن و ازبکستان رقبای اصلی من هستند اما با توجه به تمریناتی که پشت‌سر گذاشتم قطعا یک نتیجه خوب کسب خواهم کرد و با هدف کسب خوشرنگترین مدال با توکل به خدا به ازبکستان می‌روم تا جوابگوی زحمات همه کسانی که برایم تلاش کردند باشم.
بهروزی‌راد درباره مسابقات جهانی و کسب سهمیه پارالمپیک نیز اظهار کرد: تمام تلاشم را می‌کنم که مدالم خوشرنگ‌تر شود و با مدال طلا سهمیه پارالمپیک را به دست بیاورم.
ملی پوش کرمانشاهی درباره کادر فنی تیم ملی نیز بیان کرد: حضور پدرو سنا تاثیر زیادی در پیشرفت ما داشت و با اضافه شدن آقای میلاد به کادر فنی نیز با توجه به اینکه خود از قهرمانان آسیاست، توانست کمک زیادی به ما داشته باشد.
بهروزی‌راد در پایان تاکید کرد: همه تیم تلاش زیادی کردند تا به جایگاه فعلی برسیم و امیدوارم امسال که سال سختی هم هست و رقابت‌های مهمی در پیش داریم بتوانیم زحمات را با کسب نتایج خوب جبران کنیم.

 

------------------------------------


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی